با وقوع کودتای نافرجام در ترکیه تعدادی از هنرمندان کشور با انتشار پیام در فضای مجازی ضمن ابراز ناراحتی از این حادثه در همسایگی کشورمان و همچنین حادثه تروریستی نیس فرانسه، از حافظان امنیت در ایران و همچنین مدافعان حرم قدردانی کردند.

به گزارش مشرق، نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به وقوع کودتا در ترکیه در صفحه شخصی خود نوشت: خدا را هزار بار شکر برای امنیت سرزمینمان؛ بیایید برای تمام جهان آرزوی آرامش و صلح کنیم.

 واکنش هنرمندان به وقایع ترکیه‌وفرانسه +عکس
زانیار خسروی  خواننده پاپ نیز اینطور واکنش نشان داد: خدایا امنیت رو از اینجا نگیر.

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در صفحه شخصی خود نوشت: با دیدن این صحنه ها متاسف شدم از انسان بودنی که منافع آن در جنگ و نابودی دیگران باشد،؛ و باز این به هم ریختگی این روز های دنیا مرا بر آن داشت عکسی از مدافع عزیز در حال پریدن از هلی کوپتر که به دستم رسیده بود را بگذارم و از رشادت هایشان که باعث امن بودن کشورمان شده تشکر کنم. دوستتان داریم و دم همه شما گرم.خدا همراه و نگهدارتون باشه شجاع مردان.

 واکنش هنرمندان به وقایع ترکیه‌وفرانسه +عکس
شاهین جمشیدی مجری تلویزیون نیز در صفحه شخصی اش نوشت: بیست و چهار ساعته گذشته اتفاقاتى افتاد که کنار هم گذاشتن اونها یک پیام داره، عکس بالا ایران، فرانسه و ترکیه است، فارغ از هر نوع دیدگاه سیاسى که من اهلش نیستم و با تاکید به ناراحتیم از کشته شدن هر انسانى در دنیا ولى صبح امروز این جمله در ذهنم نقش بست که روزى که مردم در فرانسه در رعب و وحشت به سر می بردند و از حملات تروریستى فرار مى کردند، روزى که مردم در ترکیه ناگهان با کودتا و صداى تیر و آنارشیسم و بى ثباتى مواجه شدند مردم ایران در جاده هاى شمال تنها دغدغه شون ترافیک جاده بود، زنده باد ایران، زنده باد امنیت، البته غره نمی شیم و آرزومندیم ایران روزى بتواند امنیت دنیا رو تامین کنه، در صلح، آرامش، برابرى و برادرى.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    2 0
    درود به شرفتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس