کد خبر 603527
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از شهادت یک آتش‌نشان به نام علی قانع 36 ساله در عملیات نجات و اطفای حریق خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت یک و 25 دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در ساختمان مسکونی واقع در بلوار لاله شرقی خیابان پژوهنده به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک واحد 70 متری در این ساختمان 4 طبقه کاملا شعله‌ور و آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند. 15 نفر از ساکنان این ساختمان که محبوس شده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند و اعلام شد در زیرزمین این ساختمان نیز یک نفر گرفتار شده است که آتش‌نشانان وارد عملیات نجات شدند.

ملکی گفت:‌ در حین عملیات یکی از آتش‌نشانان به نام علی قانع 36 ساله نقش بر زمین می‌شود که تحویل عوامل اورژانس داده شد و ساعاتی پیش اعلام کردند جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: در ادامه این عملیات یک خانم 90 ساله که دارای معلولیت حرکتی نیز بود، در این حادثه جان خود را از دست داد.

ملکی بیان داشت: شغل آتش‌نشانی جزو مشاغل سخت و زیان‌آور به حساب می‌آید و هر ساله تعدادی از آتش‌نشانان برای نجات جان هموطنان خود جان خود را از دست می‌دهند.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی برقراری ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    شهادت این عزیزفداکاررابه خانواده محترم وهمکارن فداکارش تسلیت می گویم وازخدای منان برای ایشان طلب رحمت ومغفرت دارم بنده خودم دیروزدرتاریخ 95/4/24درپی اتش سوزی پمپ بنزین کمال شهرشاهدایثاروازخودگذشتگی عزیزان اتش نشانی بودم که ازهمین جاازهمه این گرامیان سپاس وتشکردارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس