کد خبر 603160
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

خبرگزاری روسی "آنا" تصاویر جدیدی از نبردهای تن به تن و شدید میان رزمندگان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در منطقه "للیرمون" واقع در شمال شهر حلب منتشر کرده است.

گروه بین الملل مشرق- خبرگزاری روسی "آنا" تصاویر جدیدی از نبردهای تن به تن و شدید میان رزمندگان ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن با ائتلاف دو گروه تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد در منطقه "للیرمون" واقع در شمال شهر حلب منتشر کرده است.

{$sepehr_media_1656490_400_300}

بنابر این گزارش، منطقه للیرمون در شمالی ترنی نقطه شهر حلب واقع شده و با توجه به اشراف بر جاده کاستلو فرماندهان ارتش سوریه تصمیم بر بازپس گیری و پاکسازی آن به منظور جلوگیری از بهره برداری از آن توسط تروریستهای تکفیری گرفته اند. هم اکنون بیش از 80 درصد از این منطقه کاملا در اختیار نیروهای دولتی سوریه قرار گرفته است. تروریستها پس از دو مرحله هجوم برای بازگشایی جاده تدارکاتی خود (کاستلو) از مرزهای سوریه با ترکیه، درصدد بودند خط امدادی جدیدی را از مناطق شرقی استان ادلب به منطقه للیرمون در شمال غربی حلب ایجاد کنند که با عملیات پیشدستانه ارتش سوریه مواجه و این نقشه در نطفه خفه شد.

{$sepehr_media_1656491_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    چرا امکان دیدن بدون دانلود رو برای فیلماتون فراهم نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    چرا امکان دیدن بدون دانلود رو برای فیلماتون فراهم نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    0 0
    چرا امکان دیدن بدون دانلود رو برای فیلماتون فراهم نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس