کد خبر 602856
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه به ستایش از پل پوگبا پرداخت و یک توصیه جدی هم به او داشت.

به گزارش مشرق، روزنامه سان نوشت: یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی در فصل جابجایی تابستانی درباره او به گوش می رسد پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس است که با پیشنهاد مالی وسوسه انگیزی روبرو شده است.

مارسل دسایی، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه یک توصیه مهم به پوگبا داشت. او گفت: پوگبا دیگر چه می خواهد؟ در یوونتوس از نظر مالی به خوبی تامین شده است و آنقدر پول دارد که برای همیشه نگرانی مالی نداشته باشد. او چرا باید به خاطر پول یوونتوس را ترک کند؟ یوونتوس بهترین تیم برای پوگبا است و نباید این بازیکن به دنبال جدایی باشد.

او ادامه داد: پوگبا نیازی به ترک یوونتوس ندارد. او در این تیم جا افتاده است و با فشار کمتری هم مواجه است. باشگاه یوونتوس قرارداد جدیدی را به پوگبا ارائه داده است و اگر من جای او بودم، بدون درنگ آن را امضا می کردم. در ایتالیا همه چیز برای پوگبا مناسب است. چه بسا او در تیم های دیگر به مشکل بخورد. او فصل قبل هم با پیشنهادهای زیادی مواجه شده بود اما تصمیم گرفت در یوونتوس باقی بماند. او سال قبل بهترین تصمیم را گرفت و فکر می‌کنم باید فصل بعد هم در یووه بازی کند.

ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه چلسی در پایان سخنان خود اضافه کرد: پوگبا با توانایی و استعدادی که دارد، به بهترین هافبک جهان تبدیل خواهد شد. او تنها 22 سال دارد و برای موفقیت بیشتر به کمی زمان نیاز دارد. با این حال تاکنون هم ثابت کرده بازیکن بزرگی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس