روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهادهای تیم‌های خارجی به کی‌روش در حد گمانه‌زنی است و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند گذشته به قرارداد خود پایبند بوده است.

به گزارش مشرق، امیرحسین حسینی، رئیس روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی انگلیس به کی روش گفت: بسیاری از کشورها و باشگاهها در زمان انتخاب سرمربی تیم های خود، از گزینه های متعددی نام می برند که قصد مذاکره با آنها را دارند.

وی گفت: طی چند سال گذشته اخبار متعددی در زمینه گزینه بود کارلوس کی روش در این تیم ها به گوش رسیده و می رسد اما باید اعلام کنم که همه این موارد تنها از سوی کشورها و باشگاهها اعلام شده و به هیچ عنوان سرمربی تیم ملی در آنها دخالتی نداشته است.

رئیس روابط عمومی فدراسیون گفت: بارها دیده ایم که این موضوعات در رسانه های بین المللی مطرح و انعکاس داده شده  و البته بسیاری از رسانه های ایران نیز به آن پرداخته اند اما همه آنها در حد گمانه زنی بوده و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همانند گذشته به قرارداد خود پایبند بوده است. ضمن اینکه محمدرضا ساکت - مدیر تیم های ملی فدراسیون نیز روز گذشته این موضوع را اعلام و بر آن تاکید داشته است.

حسینی در پایان افزود: اینکه کشورها و باشگاهها علاقمند همکاری با کی‌روش هستند، هیچ ارتباطی به سرمربی تیم ملی فوتبال نداشته و با توجه به اینکه کی روش یک مربی حرفه ای و سرشناس در کل دنیا محسوب می‌شود، شاهد عنوان شدن این مسائل هستیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس