کد خبر 602006
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

یک روزنامه ترکیه ای اعلام کرد که بیمارستان های این کشور رسیدگی به وضعیت مجروحان گروه تروریستی ـ تکفیری داعش را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

 به گزارش مشرق، به نقل از العهد، روزنامه «بیرگون» ترکیه در گزارشی اعلام کرد: با وجود اظهارت مقامات ترکیه در مورد عدم کمک و معالجه به مجروحان داعش در بیمارستان های این کشور، شواهد و مستندات و همچنین اظهارات شاهدان عینی حاکی از آن است که مجروحان  داعش در اولویت درمان در بیمارستان های دولتی ترکیه قرار دارند.

در همین ارتباط، روزنامه «بیرگون» با انتشار تصویری از یکی از تروریست های داعش به نام «مازن ابو محمد» در بیمارستان مصطفی کمال، اعلام کرد که بیمارستان های دولتی ترکیه به ارائه خدمات درمانی به تروریست ها مشغول هستند.

این روزنامه در ادامه می افزاید: مراجعه کنندگان به بیمارستان های ترکیه به صراحت اعلام کرده اند که این بیمارستان ها از ارائه خدمات به اتباع ترکیه این کشور خودداری کرده و معالجه آن دسته از تروریست های داعش که در سوریه آسیب دیده اند را در اولویت قرار می دهند.

گفتنی است، دولت ترکیه به ریاست جمهوری «رجب طیب اردوغان» طی حدود شش سال گذشته از هیچ کوششی برای حمایت از تروریست های تکفیری در سوریه دریغ نکرده و ارائه خدمات درمانی به تکفیریهای داعش تنها بخش کوچکی از حمایت های آنکارا از این گروه تروریستی محسوب می شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس