کد خبر 601797
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

یک منبع محلی گفت همزمان با نزدیک شدن نیروهای امنیتی عراق به اطراف منطقه حویجه در 45 کیلومتری جنوب غرب کرکوک بیش از نیمی از تروریست های داعش از این شهر گریختند.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری واع، منابع محلی از  فرار جمعی عناصر تروریستی داعش از منطقه حویجه از توابع استان کرکوک در شمال  عراق خبر دادند.

یک منبع محلی گفت همزمان با نزدیک شدن نیروهای امنیتی عراق به اطراف منطقه حویجه در 45 کیلومتری جنوب غرب کرکوک  بیش از نیمی از تروریست های داعش از این شهر گریختند.

منبع محلی تاکید کرد با رسیدن نیروهای امنیتی عراق به اطراف شهر حویجه، برخی از عناصر داعش با تراشیدن ریش های خود به طرف مناطق روستایی در اطراف شهر حویجه و یا روستاهای مجاور منطقه الزاب  فرار کردند.

منبع محلی افزود برخی عناصر داعش هم انتقال اعضای خانواده خود از حویجه به طرف استان  نینیوا (موصل) را آغاز کردند و به نظر می رسد با فرار تعداد زیادی از عناصر داعش از حویجه، تعداد اعضای این گروه در منطقه به نصف رسیده  باشد.

یک منبع امنیتی در استان کرکوک هم روز شنبه  اعلام کرده بود با نزدیک شدن به آغاز عملیات نیروهای امنیتی عراق برای آزادسازی منطقه حویجه، عناصر داعش در حال انتقال اعضای خانواده خود به استان نینوا هستند.

 این منبع تاکید کرد گروه داعش خطوط  دفاعی خود را در بخش های جنوب غرب کرکوک تقویت کرده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس