کد خبر 601646
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۹

مهره کلیدی تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: پس از سال 2004 از خداوند خواستم یک شانس دیگر به من بدهد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو مهره کلیدی تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: بسیار خوشحالم و امیدوارم مردم پرتغال نیز اینت خوشحالی را تجربه کنند. بهتر از این نمی‌شود و مصدومیتم را فعلا فراموش کرده‌ام. برای من مهم نیست چه اتفاقی افتاده و چقدر باید استراحت کنم، من چیزی را از دست نداده‌ام بلکه چیزهای زیادی را به دست آورده‌ام.

وی ادامه داد: وقتی در سال 2004 ناکام ماندیم از خداوند خواستم یک شانس دیگر به من بدهد تا به فوتبال کشورم خدمت کنم و خوشحالم که خداوند این لطف را به من کرد و اجازه داد برای کشورم مفید باشم. مصدومیتم یک اتفاق بود و گاهی همه چیز آن طور که ما بخواهیم پیش نمی‌رود، این هم یک حادثه بود و گذر زمان مشکل مرا هم حل خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    اعتراف میکنم اگر مقاومت و حزب الله نبود و ایثارگری شهدای مدافع حرم نبود نه مسابقه ای در امنیت در اروپا برگزار میشد نه مسابقه ای پخش میشد نه بیننده ای فرصت تماشا پیدا میکرد نه تیمی قهرمان میشد و نه آقای رونالدو جامی بالای سر میبرد قدر مقاومت و حزب الله و مدافعین حرم رو بدونید که در راه یاری امام زمان(عج) و نجات بشریت از ظلم و ستم استکبار جهانی و مزدورانش دارند مبارزه و دفاع میکنند
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    تو که کلا شانسی!!!!!!!!!!!! وگرنه حقش نبود یه تیم با 6مساوی و فقط یک برد قهرمان اروپا بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس