کد خبر 599765
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از انتصابات اخیر در جنوب شرق استان تهران گفت: طرح سوال از وزیر کشور برای پاسخگویی در مجلس کلید خورده است.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی با انتقاد از عدم مشورت مسئولان دولتی برای جابجایی مدیران در جنوب شرق استان تهران اظهار داشت: متأسفانه دولت هیچ مشورتی با افراد شاخص شهرستان نظیر امام جمعه، نمایندگان مجلس و غیره انجام نمی دهد.
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از انتصابات اخیر در شهرستان پیشوا موجب اعتراض و ناراحتی مردم متدین این شهرستان شده است.
 
وی ادامه داد: به منظور پاسخگویی وزیر کشور به انتصاب اخیر در شهرستان پیشوا، طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طرح سوال از وزیر کشور با جدیت پیگیری می شود و وی باید با حضور در مجلس به بی توجهی به نظرات و دغدغه های مردم و بزرگان شهر پاسخ دهد.
 
وی با تأکید بر این نکته که خواسته مردم و بزرگان شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک، انتخاب مدیران بومی است، بیان داشت: مدیران بومی از مشکلات شهرستانی بیش از مدیران غیر بومی آگاهی دارند و زودتر می توانند با مردم ارتباط برقرار کنند اما در دولت کنونی مشورتی برای انتخاب مدیران ادارات و نهادهای مختلف نمی شود.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس