فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه و نیمه‌سنگین در جاده هراز خبر داد و گفت: شاهد تجمع انبوه خودروها در شهرهای در مسیر این محورها هستیم.

به گزارش مشرق، سیاوش محبی دقایقی پیش در شرق استان تهران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار داشت: ترافیک در محور فیروزکوه سنگین گزارش شده و حجم تردد خودروها در شهرهای گیلاوند، فیروزکوه و... که در مسیر این جاده قرار دارند، فوق‌العاده سنگین است.

محبی افزود: تردد وسایل نقلیه در محور هراز با توجه به ممنوعیت‌های اعمال‌شده نیمه‌سنگین بوده و بار ترافیک به‌آرامی در حال خروج از محدوده شرق استان و به سمت مازندران است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: ترافیک در شهرهایی که در مسیر جاده هراز قرار دارند، مانند رودهن، آبعلی و... سنگین بوده و تردد به‌سختی در جریان است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور امام رضا (ع) نیز نیمه‌سنگین گزارش شده و تردد وسایل نقلیه در شهرهایی که در مسیر این جاده قرار دارند، مانند پاکدشت و... سنگین است.

محبی اضافه کرد: ترافیک فوق‌سنگین در شهرهایی که در مسیر جاده‌های مواصلاتی شمالی کشور قرار دارند، به دلیل نداشتن گنجایش این حجم بالای خروجی در این شهرهاست و برخی بریدگی‌های این شهرها را مسدود کرده‌ایم تا ترافیک سنگین اما روانی را شاهد باشیم.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه تاکنون حادثه خاصی در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) رخ نداده است، گفت: رانندگان حتی‌المقدور روشنی روز را برای سفر انتخاب کنند و در صورت اجبار به سفر، قبل از آغاز مسافرت، از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار دهند و با رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به‌وسیله نقلیه جلویی خود در نظر گیرند.

محبی ادامه داد: رانندگان توجه کامل به جلو هنگام رانندگی داشته باشند و با سرعت مطمئنه و همچنین با پرهیز از عجله و شتاب و با شکیبایی در رانندگی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس