جمعی از کارشناسان و کارکنان مرکز جذب وزارت علوم طی نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کردند که اخراج کارشناسان این مرکز به بهانه تعدیل نیرو و جایگزینی نیروهای جدید را در مراجع قانونی پیگیری خواهند کرد.

به گزارش مشرق، جمعی از کارشناسان و کارکنان مرکز جذب وزارت علوم طی نامه‌ای به فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر اینکه فرایند جذب و استخدام همکاران شاغل در مرکز جذب در دوره مدیریت قبلی به صورت قطعی نهایی شده بود، اعلام کردند: متاسفانه در این دوره به بهانه تعدیل نیرو با جمعی از همکاران قطع همکاری صورت پذیرفت و در ادامه شاهد جایگزینی نیروهای جدید در مجموعه مرکز جذب بودیم.

این کارشناسان و کارکنان تأکید کردند که به جهت اجتناب از تضییع حق در صورت عدم ارائه پاسخ لازم از سوی وزیر علوم مطالبات خود را از مراجع قانونی پیگیری خواهند کرد.

پیگیری اخراج کارشناسان مرکز جذب به بهانه تعدیل نیرو و جایگزینی نیروهای جدید در مراجع قانونی

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« جناب آقای دکتر محمد فرهادی

وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

با احترام پیرو شماره 30791 مورخ 1395/2/20 مبنی بر بررسی علت اخراج جمعی از کارشناسان مرکز جذب اعضای هیأت علمی، متاسفانه پس از گذشت نزدیک به 2 ماه از ارائه نامه به حضرتعالی تاکنون پاسخی از آن مقام محترم ارائه نگردیده است.

همانگونه که در نامه قبلی اشاره گردید، فرایند جذب و استخدام همکاران شاغل در مرکز جذب در دوره مدیریت قبلی به صورت قطعی نهایی گردیده بود. (پیوست شماره 1) لیکن این مهم در دوره مدیریت فعلی مرکز جذب مشمول گذر زمان گردیده و در نهایت به بهانه تعدیل نیروی انسانی با جمعی از همکاران قطع همکاری صورت پذیرفت و در ادامه شاهد جایگزینی نیروهای جدید در مجموعه مرکز جذب بودیم. این امر تنها حذف نیروهای متهد و ارزشی معتقد و ملتزم به نظام جمهوری اسلامی را به ذهن متبادر می‌سازد.

بر این اساس از وزیر محترم دولت تدبیر و امید انتظار می‌رود تا ضمن توجه و اهتمام ویژه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجتناب از نفوذ جریان‌های بیگانه با انقلاب و نظام در دانشگاه‌ها و به جهت اهمیت و جایگاه مرکز جذب به عنوان یک نهاد ارزشی، شایسته است تا نسبت به این جایگزینی نیروهای انسانی ادله قابل پذیرش از جانب وزیر محترم علوم ارائه گردد.

بدیهی است به جهت اجتناب از تضییع حق در صورت عدم ارائه پاسخ لازم از جانب حضرتعالی مطالبات خویش را از دیگر مراجع قانونی پیگیری خواهیم نمود.

قبلا از عنایتی که نسبت به این مسئله مبذول می‌فرمایید کمال تشکر را داریم.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس