کد خبر 598858
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

یوسف کرمی دومین قهرمان از رشته رزمی تکواندوست که طی سالیان اخیر بعد از خداحافطی از تیم ملی با بازی در یک فیلم سینمایی وارد عرصه هنر می شود.

به گزارش مشرق، رشته تکواندو قهرمانان متعددی داشته که بعد از هنرنمایی روی «شی هاپ چانگ» جهانی ، آسیایی و المپیک ، با حضور در فیلم های سینمایی یا سریالهای تلویزیونی بر پرده نقره سینما درخشیدند. 

سالهای دور سید احمد میر رفیعی با چند فیلم راه ورود قهرمانان رزمی را به دنیای هنر باز کرد و هادی ساعی پس از آن با سریال آمین درخشید و اکنون یوسف کرمی برای حضور در فیلمی با نام «قهرمانان کوچک» به توافق رسیده است. 

کرمی در این مورد گفت: یکی از دوستان پیشنهاد بازی در این فیلم را ارائه داد و بعد از خواندن فیلمنامه تصمیم گرفتم برای کمک به تولید داخلی همکاری داشته باشم. در این فیلم در نقش خودم بازی می کنم و با چند قاچاقچی کالا درگیر شده و .... 

وی افزود: این فیلم برای حمایت از تولید داخلی آماده می شود و بواسطه آنکه این بخش از تولید باعث رونق اقتصاد خانواده ها شده و در زندگی همه اقشار جامعه تاثیرگذار است قبول کردم که در فیلم ایفای نقش کنم. 

دارنده مدال برنز المپیک در پایان گفت: این اولین کار من در دنیای هنر است و باید ببینم حاصل کار چه می شود. شاید به فعالیت خود در بخش هنری و سینما ادامه دادم.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس