رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه می‌بینیم که عده‌ای نقش وکیل‌مدافع آمریکا را در ایران ایفا می‌کنند و آنچنان برافروخته می‌شوند و نسبت به فرزندان انقلاب موضع‌گیری می‌کنند طوری که احساس می‌شود اینها خود آمریکایی‌ها هستند که امروز از منافعشان در ایران حمایت می‌کنند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری درباره تبلیغات ضد امریکایی در سطح شهر تهران اظهارداشت: چرا بعضی از افراد حداقل به منافع ملی کشور فکر نمی‌کنند؟ در حالیکه امریکایی‌ها علیرغم مذاکراتی که انجام دادیم امروز رسماً جمهوری اسلامی ایران را متهم به تروریسم می‌کنند و اتهامات پی در پی مقامات رسمی آمریکا به ایران وارد می‌کنند و حال چرا این خانم‌ها و آقایان اساساً هیچ اظهار ناراحتی و نگرانی از این همه تهمت که به کشور ما وارد می‌شود، نمی‌کنند.
 
سروری افزود: چند تابلویی که در تهران نصب می‌شود و به طور رسمی از طرف یک نهاد عمومی غیر دولتی این اقدام انجام شده بعضی‌ها برافروخته می‌شوند و از خود آمریکایی‌ها نیز بیشتر عصبی هستند. اگر به منافع ملی کشور هم فکر کنند، اگر ملی‌گرا هم باشند و اگر کشورشان ایران را هم دوست داشته باشند باید بدانند که این اقدامات در تقویت جمهوری اسلامی و همینطور اقتدار و امنیت کشور و پایین آمدن سطح توقعات دشمن بوجود خواهد آورد.
 
سروری تاکید کرد: متأسفانه ما می‌بینیم که عده‌ای نقش وکیل مدافع آمریکا را در ایران ایفا می‌کنند و آنچنان برافروخته می‌شوند و نسبت به فرزندان انقلاب موضع‌گیری می‌کنند طوری که احساس می‌شود اینها خود آمریکایی‌ها هستند که امروز از منافعشان در ایران حمایت می‌کنند.
 
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این موضوع واقعاً برای ما سوال برانگیز و تعجب آور است که عده‌ای در کشور ما منافع آمریکا را به کشور خود ترجیح می‌دهند.
 
وی گفت: عده‌ای 28 مرداد، موشکی که به هواپیمای مسافربری اصابت کرد حمایت‌های بی حد و اندازه‌ای که علیه ایران در دفاع مقدس داشتند و آتشی که آمریکا در منطقه ما بر افروخته است را فراموش کرده‌اند و در عین حال احساس می‌کنند که در کشور ما از گل خوش‌تر به آمریکایی‌ها نباید گفته شود.
 
وی به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری به دلیل اصابت موشک آمریکایی‌ها اشاره کرد و گفت: امروز یکی از سخت‌ترین و تلخ‌ترین روز تاریخ ملی ماست و عده‌ای از شهروندان ما مظلومانه و به صورت ناجوانمردانه توسط موشک‌های امریکایی به شهادت رسیدند و امریکایی‌ها نه تنها هیچگونه عذرخواهی نکردند بلکه قاتلین ملت را تشویق کردند و به آنها مدال فتح و پیروزی دادند و امروز یکی از روزهای تلخ تقویم ملی ما شد.
 
وی گفت: در همین روزها به جای اینکه محور حملات خود را متوجه امریکایی‌ها کنند این حملات متوجه نیروهای انقلابی و عزیزی می‌شود که هنوز به تعبیر امام (ره) شعور و کینه انقلابی را علیه امریکا حفظ کردند و دشمن را شناخته‌اند و اجازه نمی‌دهد دشمن در مقابل دیدگان ملت ما به دوست تبدیل شوند.
 
سروری بیان داشت: آدرس‌های غلط توسط بعضی‌ها ممکن است جای دوست و دشمن را تغییر دهد و این حمایت‌ها باعث شده است که امریکایی‌هایی که در موضع اتهام هستند امروز به عنوان مدعی با ما برخورد کنند و ما را که مدعی هستیم امروز در مقام متهم بنشانند لذا اگر یک مقدار منصفانه فکر کنند متوجه می‌شوند رفتار آنها چیزی در جهت تقویت موضع آمریکایی‌ها و تضعیف منافع ملت ما در پیش نخواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس