کد خبر 596121
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

کمیته ملی المپیک تا به امروز از محل بودجه ۹۵ خود ۲۲ میلیارد دریافت کرده که ۱۶/۵ میلیارد آن را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده است.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع اظهار داشت: یکشنبه هفته گذشته از محل بودجه جدیدی که در اختیارمان قرار گرفت، ۱۳.۵ میلیارد در اختیار فدراسیون‌ها قرار دادیم، در این مرحله از تخصیص بودجه همه فدراسیون‌ها را شارژ مالی کردیم، اما اولویتمان فدراسیون‌های المپیکی بود و در میان آنها هم به فدراسیون‌های مدال‌آور نگاه ویژه‌تری داشتیم.

وی در این رابطه ادامه داد: پیش از این هم مبلغی را در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده بودیم که با این حساب و در مجموع تا به امروز، از محل بودجه ۹۵، ۱۶.۵ میلیارد در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده‌ایم. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت ورزش، این وزارتخانه هم به زودی واریزی جدیدی به فدراسیون‌ها خواهد داد.

رئیس کمیته ملی المپیک با یادآوری اینکه در نشست با معاون اول رئیس‌جمهور از وی خواسته بود تا پیش از المپیک ۷۵ درصد از بودجه این کمیته واریز شود، گفت: طی ماه آینده و تا پیش از المپیک تخصیص دوباره‌ای به کمیته خواهد شد که بر اساس آن ما هم واریز جدیدی به فدراسیون‌ها خواهیم داشت و بر اساس آن این سقف موردنظر (۷۵ درصد) کامل می‌شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه کمیته ملی المپیک تا به امروز ۲۲ میلیارد از محل بودجه سال ۹۵ خود دریافت کرده، یادآور شد: از این میزان و در مجموع دو مرحله واریزی که داشته‌ایم، ۱۶.۵ میلیارد در اختیار فدراسیون‌ها با اولویت فدراسیون‌های المپیکی قرار داده‌ایم. مابقی را هم صرف سایر امور کرده‌ایم. در کل همه کارها طبق روال پیش می‌رود و امیدواریم این روند تا زمان المپیک استمرار داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس