به گزارش مشرق، تری گلداشتاین که در یک آژانس خدمات مسافرتی کار می کند، می گوید وی علاقه ای به مهاجرت به ویندوز 10 و حذف ویندوز 7 نداشته است. اما مایکروسافت با دستکاری تنظیمات مربوط به پیام ارتقا به ویندوز 10 که بر روی رایانه افراد مختلف به نمایش درمی آید وی را فریب داده است.
این زن افزوده که بعد از این به روزرسانی اجباری رایانهاش تقریبا غیرقابل استفاده شده و مرتبا مختل میشود. وی می گوید مجبور به بازیابی بسیاری از فایل های خود شده و هارد خارجی وی نیز دیگر توسط رایانهاش قابل شناسایی نیست.
وی می گوید از آنجا که از رایانه مذکور برای پیشبرد فعالیتهای تجاری و حرفهای استفاده می کرده متحمل ضرر و زیان گسترده ای شده که بیش از 17 هزار دلار بوده و مایکروسافت باید ان را جبران کند.
این زن از تماس های خود با واحد خدمات مشتریان مایکروسافت نیز نتیجه ای نگرفته و مدعی شده که این افراد همواره گستاخ بوده اند و تمایلی به کمک به وی نداشته اند. وی افزوده که یکی از انها گفته که دیگر نباید با وی تماس گرفته شود. گلداشتاین افزوده که مایکروسافت تلاش کرده با پرداخت 150 دلار قضیه را فیصله دهد ولی وی با شکایت خود توانسته 10 هزار دلار غرامت دریافت کند.
این زن افزوده که بعد از این به روزرسانی اجباری رایانهاش تقریبا غیرقابل استفاده شده و مرتبا مختل میشود. وی می گوید مجبور به بازیابی بسیاری از فایل های خود شده و هارد خارجی وی نیز دیگر توسط رایانهاش قابل شناسایی نیست.
وی می گوید از آنجا که از رایانه مذکور برای پیشبرد فعالیتهای تجاری و حرفهای استفاده می کرده متحمل ضرر و زیان گسترده ای شده که بیش از 17 هزار دلار بوده و مایکروسافت باید ان را جبران کند.
این زن از تماس های خود با واحد خدمات مشتریان مایکروسافت نیز نتیجه ای نگرفته و مدعی شده که این افراد همواره گستاخ بوده اند و تمایلی به کمک به وی نداشته اند. وی افزوده که یکی از انها گفته که دیگر نباید با وی تماس گرفته شود. گلداشتاین افزوده که مایکروسافت تلاش کرده با پرداخت 150 دلار قضیه را فیصله دهد ولی وی با شکایت خود توانسته 10 هزار دلار غرامت دریافت کند.