معاون رئیس هیات بسیج مردمی عراق گفت که نیروهای بسیج مردمی گروه جنایتکار داعش را در هر نقطه‌ای در خارج عراق نیز تحت تعقیب قرار خواهند داد.

به گزارش مشرق، ابو مهدی مهندس، معاون رئیس هیات بسیج مردمی عراق در سخنرانی به مناسبت اعلام آزادسازی شهر فلوجه گفت: شهر فلوجه که آزاد شده است، از دشوارترین مناطق در عراق بود و هدف بعدی ما شهر موصل و هر مکانی خواهد بود که داعش در آنجا حضور دارد.
 
مهندس گفت: ما داعش را در خارج از عراق در هر مکانی که از لحاظ فکری، مالی و با نیرو از داعش حمایت و پشتیبانی می‌کند، تعقیب خواهیم کرد تا تجاوز علیه عراق پایان یابد و عراق به نزد اهل تسنن، تشیع، ترکمان، کردها، مسیحیان، ایزدی‌ها و سایر اقلیت‌ها بازگردد و تمامی طرف‌ها از امنیت و صلح برخوردار شوند.
 
وی همچنین در گفتگویی پس از دیدار با فرماندهان بسیج مردمی در فلوجه پس از آزادسازی آن گفت که آیت الله العظمی سید علی سیستانی، مرجع دینی نقش بسیاری در این پیروزی داشتند.
 
وی تاکید کرد که بسیج مردمی راه جهاد را تا از بین بردن داعش به صورت کامل رها نخواهد کرد.
 
از سوی دیگر، یکی از فرماندهان سازمان بدر، یکی از گروه‌های بسیج مردمی گفت که این گروه با شش تیپ در نبرد آزادسازی فلوجه مشارکت کرد.
 
وی تصریح کرد که این گروه ۳۸ شهید و بیش از ۵۰ زخمی در جریان این نبرد داده است و ۱۷ خودروی بمب گذاری شده را منفجر کرده و جان ۳۱ عامل انتحاری را گرفته است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    ان شالله خداوند اجرشان دهد! احسنت به درایتشان! نباید این گرگ وحشی ( گرگ وحشی به انها شرف دارد) را پس از خارج کردن از عراق رها کرد و باید انها را در سوریه تعقیب کرد! نمی شود منتظر بود تا عراق را با حمله غافلگیر کننده مجدد تهدید کنند! باید مجالی به انها نداد!
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    درود بر شرفتان . بسیج کلمه طیبه ای است که موضوعیت مکانی و زمانی ندارد و هرجا که با حمله آل یهود بسیج تشکیل شد از تمام ارتش ها و قدرت ها سرتر شد حتی اگر بگذارند بسیج همه جانبه پایش در جنگ با تروریست باز شود در کمتر از سه ماه به برکت کمک خداوند از ارتش و حتی سپاه پاسداران هم سرتر خواهند بودو با اتکا به خداوند مطمئن باشید آل سعود و تکفیری ها چون دیگر از طرف مسلمانان جهان حمایت نمی شوند به زودی سرنگون خواهند شد
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    عربستان و ترکیه و قطر دیوثان جهان اسلام و مایه ننگ و مظهر ترور و خشونت و ملئت بطونهم من حرام
  • قاتل خوارج ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    انشالا بعد از آزادی عراق به کمک برادران سوریه خواهند رفت ...
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    حالا که کار داآش رو به پایان است.بارزانی خیانت پیشه که داآش را وارد منطقه کرد برای بسیج مردمی خط و نشان می کشه.بای همان اول ایران با این آقا همکاری نمی کرد و داعش اقلیم کردستان را ميگرفت
  • محمدرضا ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    0 0
    (وَ قَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ‌ وَ عِنْدَ اللَّهِ‌ مَکْرُهُمْ‌ وَ إِنْ‌ کَانَ‌ مَکْرُهُمْ‌ لِتَزُولَ‌ مِنْهُ‌ الْجِبَالُ‌ آنها نهایت مکر (و نیرنگ) خود را به کار زدند؛ و همه مکرها (و توطئه‌هایشان) نزد خدا آشکار است، هر چند مکرشان چنان باشد که کوه‌ها را از جا برکند!) (ابراهیم46) جانم به این خدا مستکبران جهان از باباشون آمریکا تا مادرشون اسرائیل و فرزندان شومشون عربستان ترکیه و قطر ... ابله ترین انسانهای جهان هستند واقعا مگه میشه با الله مبارزه کرد و در مقابل مکر خداوند ایستادگی کند. این خاک برسران عالم هرجا که تمام قدرتشو رو متمرکز کردن و عزم خود را برای یکسره کردن کار مقاومت جزم کردند از همونجا ضربه ای خوردند که فکرشم نمیکردند. شیطان بزرگ افغانستان و عراق رو گرفت که به ضعم خود محاصره ایران رو تکمیل کرده باشه و کار ایران رو یک سره کنه غافل از اینکه طالبان که دشمن اصلی ایران در مرزهای شرقی بود رو درگیرخودش کرد و در مرزهای غربی صدام که دشمن قسم خوده ایران بود رو نابود باعث شد شیعیام متحدان هم خون ایران را به قدرت رساند. در این چند ساله هم با رویکر جنگ نیابتی میخواستند قلط اضافی کنند که وضعیت براشون وخیمتر شد سپاه پاسداران ایران کم بود یه سپاه دقیقا شبیه سپاه ایران با نیروهای مومن تشکیل شد(حشدالشعبی)،یه سپاهی که از لحاظ کیفیت همانند حزب الله و کمیت همانند سپاه پاسداران در سوریه تشکیل شد(فاطمیون)، راه رسوندن تسلیحات به حزب الله نیز بسیار هموارتر شد. آخر احمق ها مگر میشود با مکر و کید خداوند دست پنجه نرم کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس