مژده لواسانی درباره شهید دانشگر عنوان کرد: غر نزنینم که جوان‌های امروز با نسل جنگ فرق دارند، شهید عباس دانشگر یک دهه هفتادیِ باشکوه بود، چیزی شبیه همان فرمانده های جوان جنگ.

به گزارش مشرق، مژده لواسانی مجری تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: از بیست خرداد که خبر شهادت شهید مدافع حرم "عباس دانشگر" شهیدی که فقط بیست و سه ساله بود و یه دهه هفتادیِ عزیز این سرزمین بود پخش شد،خیلی دوست داشتم با خانواده ی این شهیدِ جوان گفتگو کنم، دیشب پدر و مادر این شهید برای اولین بار به تلویزیون آمدند و در "روبراه" از فرزند شهیدشون گفتند.

پسری که فقط دو ماه بود که تازه مراسم نامزدی رو پشت سر گذاشته بود و همه منتظر مراسم عروسیش بودند...امشب برای خودم بسیار عزیز و تأثیر گذار بود،همصحبتی با پدرو مادری که عاشقانه پسر کوچکشون رو در راه اهل بیت دادند و هیچ شکایتی ندارند...و وقتی از مادر پرسیدم اولین باری که پسرتون گفت دوست داره که به سوریه بره و شما میدونستید این راه برگشتی نداره،مخالفتی نکردید ؟ گفت: اصلاً،با افتخار رضایت دادم و پسرم خیلی خوشحال شد...
تکمله: هی غر نزنینم که جوان های امروز با نسل جنگ فرق دارند! شهید عباس دانشگر یه دهه هفتادیِ باشکوه بود،چیزی شبیه همون فرمانده های جوان جنگ...

نظر خانم‎ مجری در مورد یک شهید دهه‌هفتادی +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
    1 0
    چرا جوانهامون خوب نباشند؟!!ما این جگرگوشه ها را با ریال ریال پول زحمتکشی و با حساب و کتاب پرورش داده ایم!توده ملت نجیب ایران جز از راه حلال ارتزاق نمیکنند1وخدا را شکر از وجود جوانانمان!وای بر حال دست درازان به بیت المال این ملت!
  • ایرانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
    0 0
    منم یه جوون دهه هفتادیم کاش مثل ایشون بشم، به این شهید عزیز غبطه میخورم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس