کد خبر 592439
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

همزمان با گسترش عملیات پاکسازی فلوجه، منابع رسانه ای عراقی از آزادسازی 245 دختر ربوده شده یزیدی به وسیله تروریستهای داعش، توسط رزمندگان بسیج مردمی این کشور خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با گسترش عملیات پاکسازی فلوجه، منابع رسانه ای عراقی از آزادسازی 245 دختر ربوده شده یزیدی به وسیله تروریستهای داعش، توسط رزمندگان بسیج مردمی این کشور خبر داده اند.

آزادسازی 245 دختر ایزدی در فلوجه+عکس

بنابر این گزارش، این افراد در هجوم سال گذشته داعش به منطقه "سنجار" واقع در شمال استان نینوی عراق ربوده شده و بعنوان برده در اختیار امرا و اعضای گروه تکفیری - بعثی داعش قرار داده شده بودند. با مساعدت بخش اطلاعات حشدالشعبی این زنان و دختران به اردوگاهی ویژه منتقل شده اند تا پس از درمان های اولیه به محل سکونت اصلی خود بازگردانده شوند. بنابر آمارهای رسمی بیش از 3 هزار زن و دختر یزیدی توسط داعش ربوده شده اند. در جریان هجوم داعش به شهر کردنشین سنجار شبه نظامیان پیشمرگه کرد وابسته به مسعود بارزانی به دستور وی اقدام به تخلیه شبانه شهر کرده و این موضوع سبب غافلگیری مردم و بی دفاع ماندن شهر در مقابل داعش گردید. نیروهای داعش پس از قتل عام هزاران نفر از مردان و پسران کرد ایزدی زنان و دختران آنها را به بردگی برده بود.

آزادسازی 245 دختر ایزدی در فلوجه+عکس
آزادسازی 245 دختر ایزدی در فلوجه+عکس
آزادسازی 245 دختر ایزدی در فلوجه+عکس
آزادسازی 245 دختر ایزدی در فلوجه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    لعنت ابدی خداوند برآل سعود وبر وهابیت کثیف که اسارت زنان را بخشی از دین اسلام می پندارندو سربریدن کودکان بیگناه را جایز می دانند
  • مغز متفکر ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
    0 0
    لا اله الا الله
  • ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
    0 0
    خوب شد مردم عراق تو این توهم نبودند که حامیان غربی حقوق بشر کاری بکنند ماشاءالله حزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس