کد خبر 589610
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳

در پی وقوع حمله یک عامل وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش به کلوپ شبانه همجنسبازان در شهر اورلاندو ایالت فلوریدای آمریکا، دونالد ترامپ ضمن متهم ساختن هیلاری کلینتون به حمایت از عربستان بعنوان حامی تروریسم، از وی خواست 25 میلیون دلار کمک مالی وی را بازپس دهد.

گروه بین الملل مشرق- در پی وقوع حمله یک عامل وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش به کلوپ شبانه همجنسبازان در شهر اورلاندو ایالت فلوریدای آمریکا، دونالد ترامپ ضمن متهم ساختن هیلاری کلینتون به حمایت از عربستان بعنوان حامی تروریسم، از وی خواست 25 میلیون دلار کمک مالی وی را بازپس دهد.

ترامپ به کلینتون:پولهایم را پس بده!+سند

بنابر این گزارش، حمله تروریستی داعش به آمریکا موجب بروز اختلافات میان دو کاندیدای انتخاباتی آمریکا شد. ساعتی پس از این حمله دونالد ترامپ با انتشار دو متن در صفحه شخصی توئیتر خود ضمن اشاره به رابطه ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون با دربار آل سعود، خواستار توقف حمایت وی از این کشور بعنوان حامی تروریسم شده است. در این متن ترامپ اشاره ای هم به کمک مالی 25 میلیون دلاری خودبه بنیاد کلینتون در سالهای قبل کرده و خواستار بازپس گیری این پول شده است. 

ترامپ به کلینتون:پولهایم را پس بده!+سند

در پی انتشار این سخنان ترامپ، هیلاری کلینتون نیز مجبور به موضعگیری شده و طی سخنانی عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی را به توقف حمایت مالی و لجستیکی از تروریسم فراخوانده است. این اظهارات کلینتون موجب واکنش تند دربار آل سعود شد. شاهزاده محمد بن سلمان ولی ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با یک خبرگزاری اردنی ضمن اشاره به اختصاص ده ها میلیون دلار کمک مالی به ستاد انتخاباتی کلینتون خبر داده و تلویحا وی را به قدرناشناسی متهم کرد. 

ترامپ به کلینتون:پولهایم را پس بده!+سند

در همین راستا پایگاه خبری میدل ایست آی نوشت:  خبرگزاری اردن، "پترا" در گزارشی از اظهارات "محمد بن سلمان" جانشین ولیعهد عربستان درباره کمک به ستاد انتخاباتی "هیلاری کلینتون" پرده برداشت. ميدل ايست اي ادامه داد: "بن سلمان در سفری که به واشنگتن داشت، گفته بود که ما 20 درصد مبالغ مورد نیاز ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون را تأمین کردیم در حال که برخی از مقامات با نفوذ آمریکا قدر این کمک را نمی دانند." این در حالی است که ساعتی پس از موضع گیری رسانه های بین المللی پیرامون خبر کمک مالی آل سعود به کلینتون، خبرگزاری اردنی اقدام به حذف خبر منتشر شده کرد!

ترامپ به کلینتون:پولهایم را پس بده!+سند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    0 0
    مشرق عزیز ترامپ گفته 25 میلیون دلاری که از عربستان گرفته را به آن ها برگرداند! نه پول های خودش رو!!
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    خیلی اتفاق مهمیه دیگه رسما می گن عربستان حامی تروریسم هست
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    0 0
    من نمی دونم چرا ایرانی ها انقدر از این ترامپ عکس های احمقانه می زارند که مثلا بگید چی!؟ اون بده کلینتون خوبه!؟ اینا همشون بچه شیطانند فرقی ندارند...یکی از یکی بدتر...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس