رنی هارلین کارگردان برتر فیلم‌های اکشن می‌خواهد یک فیلم اکشن فانتزی به زبان چینی به نام «افسانه شمشیر باستانی» بسازد. این فیلم از همین حالا در مراحل پیش از تهیه است و از یک بازی ویدئویی که توسط کمپانی شانگهای آروگون طراحی و در سال 2010 توسط گیم باز منتشر شده بود نشات گرفته است.

یگروه فرهنگ و هنر مشرق- رنی هارلین کارگردان برتر فیلم‌های اکشن می‌خواهد یک فیلم اکشن فانتزی به زبان چینی به نام «افسانه شمشیر باستانی» بسازد. مراحل تهیه و توزیع فیلم در کشور چین از طرق علی بابا پیکچرز گروپ که بازوی فیلمسازی علی بابا، غول تجارت انلاین چین است، انجام خواهد شد.

پیش از مراحل فیلمبرداری اولیه که قرار است از ماه اکتبر آغاز شود، این فیلم از همین حالا در مراحل پیش از تهیه است. این فیلم از یک بازی ویدئویی که توسط کمپانی شانگهای آروگون طراحی و در سال 2010 توسط گیم باز منتشر شده بود نشات گرفته است. پیش از این یک ریال تلویزیونی هم با اقتباس از آن ساخته شده بود. به گزارش بانی فیلم، علی بابا حقوق رسمی بازی ذوم را خریداری کرده و می خواهد آن را هم به یک سریال تلویزیونی و هم در صورت امکان به سه فیلم سینمایی تبدیل کند.

هارلین فقط به فیلم‌های سینمایی این پروژه بزرگ متصل است. علی بابا پیکچرز نگفت بودجه فیلم دقیقا چقدر است، اما آن را با توجه به استانداردهای چین، چشمگیر خواند. این کمپانی پروژه جدیدش را به مجموعه «هری پاتر» تشبیه کرد. هارلین به ورایتی گفت: این یک فیلم ماجراجویانه بزرگ حماسی در ژانر فانتزی است. هدف من این است که این داستان چینی را با داستان سرایی هالیوودی و جلوه‌های بصری ترکیب کنم تا بتوانم تکنیک‌های مبارزه جدید به وجود بیاورم. هارلین اخیرا کار کارگردانی فیلم اکشن ماجراجویانه «اسکیپ تریس» با نقش آفرینی جکی چان را به پایان برد که روز بیست و دوم جولای در سالن‌های سینمای چین روی پرده می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس