کد خبر 589106
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

با گذشت سه هفته از به شکست کشیده شدن دور جدید مداکرات میان دولت سوریه و هیئت نمایندگی معارضان سوری موسوم به ژنو 3، معاون وزیر امور خارجه روسیه به گروه های معارض سوری نسبت به بهانه تراشی و سوء استفاده از گفتگوهای سیاسی هشدار داد.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت سه هفته از به شکست کشیده شدن دور جدید مداکرات میان دولت سوریه و هیئت نمایندگی معارضان سوری موسوم به ژنو 3، معاون وزیر امور خارجه روسیه به گروه های معارض سوری نسبت به بهانه تراشی و سوء استفاده از گفتگوهای سیاسی هشدار داد.

روسیه:اجازه سوء استفاده را به معارضان سوری نمی دهیم

بنابر این گزارش، وی در گفتگو با خبرگزاری روسی "ریانووستی" گفتگو می کرد، با اشاره به هم پیمانی گروه های تروریستی تکفیری به اصطلا میانه رو با شبکه القاعده در عرصه میدانی، این موضوع را امری خطرناک دانسته و خواستار بازگشت معارضان دولت سوریه به میز مذاکرات برای دستیابی به راه حل سیاسی برای تعیین سرنوشت پرونده بحران در سوریه شد. معاون وزیر خارجه روسیه، معارضان دولت سوریه را به کارشکنی در روند مذاکرات ژنو3 برای به شکست کشاندن آن در راستای منویات برخی کشورهای حامی تروریسم در منطقه مانند ترکیه و عربستان عنوان کرده و گفت که روسیه بشدت با این روند برخورد خواهد کرد. وی خواسته های مطرح شده از سوی نمایندگان هیئت موسوم به "ریاض" از دولت سوریه را زیاده خواهی و غیرمنطقی عنوان کرده و از عزم کشورش برای کمک به دستیابی به نتیجه در این امر خبر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس