کد خبر 588520
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

بازیکن سپاهان که در لیست خروج این تیم قرار دارد، گفت: حتما ایراد از ما بازیکنان بود که فقط بازیکن جریمه شد و فقط بازیکن از تیم اخراج شد و هر بلایی که بود بر سر بازیکن آمد!

به گزارش مشرق، حسین پاپی در مورد حضورش در لیست مازاد باشگاه سپاهان گفت: هیچ صحبتی با من در این رابطه انجام نشده بود ولی موضوع این بود که قرار بود خیلی وقت پیش بازیکنانی که نمی‌خواهند را اعلام کنند که این اتفاق نیفتاد اما در نهایت این لیست امروز اعلام شد و معتقدم که حالا هم اتفاق خاصی نیفتاده و این مورد، خیلی موضوع خاصی نیست، چون فوتبال همین است.

وی ادامه داد: از کسی دلخور نمی‌شوم فقط تیمی که ویسی می‌بندد باید حتماً یک سهمیه آسیا را برای مردم اصفهان بیاورد و خود ویسی هم به این امر واقف است و حتی سال آینده هم باید تیم را به گونه‌ای ببندد که بتواند مدعی قهرمانی باشد. قطعا خود ویسی به این مسائل اشراف دارد چون مردم اصفهان تحمل ندارند نتیجه نگرفتن تیمشان را ببینند حالا این ناکامی می‌خواهد با ما باشد یا با هر بازیکن دیگری.

پاپی در مورد اینکه طی یک سال گذشته هواداران سپاهان به خاطر ناکامی این تیم سختی زیادی را متحمل شدند گفت: حتما ایراد از ما بازیکنان بود که فقط بازیکن جریمه شد و فقط بازیکن از تیم اخراج شد و هر بلایی که بود بر سر بازیکن آمد! طبق بررسی‌های هیات مدیره نیز فقط بازیکن مقصر بود که این تیم ناکام ماند! یعنی از نظر آنها عامل عدم نتیجه گیری در سپاهان فقط ما بودیم بود!

بازیکن فصل گذشته سپاهان یادآور شد: خلعتبری تا چند روز پیش با گسترش قرارداد نبسته بود و منتظر سپاهان بود. شهاب گردان و رحمان احمدی نیز دوست دارند در تیم باقی بمانند اما در نهایت همه کاسه و کوزه‌ها بر سر بازیکنان شکست و فقط آنها مقصر ناکامی سپاهان بودند.

وی در مورد اینکه انتقادات زیادی فصل گذشته از نویدکیا صورت گرفت گفت: آیا الان محرم در لیست مازاد است؟ خیر او در لیست نیست. شاید باشگاه نخواهد با نویدکیا همکاری کند اما وقتی سرمربی یک بازیکن را بخواهد و پای او بایستد هیچ قدرتی نمی‌تواند او را تغییر دهد. الان ویسی چون به محرم اعتقاد دارد به پایش ایستاده همان طور که ویسی پای رسول هم ایستاده و اعلام کرده که به او هم نیاز دارد.

پاپی افزود: بازیکنانی که الان نیستند با نظر قطعی ویسی در سپاهان جایی ندارند و حتما او بازیکنان بهتری را در پست بازیکنانی که در لیست مازاد هستند جذب کرده است. معتقدم بازیکنانی که از لیگ یک و لیگ دو جذب شده‌اند علاوه بر اینکه ویسی به آنها اعتقاد دارد بلکه باید از بازیکنانی که می‌روند هم بهتر باشند. او اعتقاد دارد بازیکنی که جذب کرده از آنهایی که می‌روند بهتر است و خدا را شکر که اینگونه است. با این حال امیدوارم که سپاهان نتیجه بگیرد چون سپاهان تیم ما است و چه ویسی و باقریان باشند و یا نباشند سپاهان تیم ماست و من به شخصه آرزوی سربلندی این تیم را همیشه دارم.به نظر ویسی هم باید احترام گذاشت و مردم هم باید او را حمایت کنند.

وی گفت: سپاهان مال ماست و این طور نیست که بگویم حالا که نیستم خدا کند تیم نتیجه نگیرد تا مثلا قدر ما را بدانند. بنابراین امیدوارم که سپاهان در همیشه حالات و در همه سالها نتیجه بگیرد.

وی گفت: با شنیدن خبر حضور در لیست مازاد خیلی ناراحت شدم اما قرار نیست به کسی بی احترامی کرده و بد او را بگویم، این نظر سرمربی است و باید حتی ویسی را هم حمایت کرد تا او نتیجه بگیرد، حالا چه بازیکن سپاهان باشیم و چه نباشیم.

وی در پایان گفت: چند پیشنهاد دارم که در حال صحبت با آن تیم‌ها هستم و زمانی که این پیشنهادها قطعی شود حتما اعلام می‌کنم. فعلا با این خبری که شنیده ام چند روزی را نمی‌دانم باید چه کاری انجام دهم اما در روزهای آینده در این مورد تصمیم گیری خواهم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
    0 0
    سپاهان واس ماس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس