کد خبر 587251
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

سرمربی تیم ملی آلمان می گوید تیمش مرتکب اشتباه مرگ بار نخواهد شد و اوکراین را دست کم نخواهند گرفت.

اشتباه مرگ باری که لوو را می ترساند
به گزارش مشرق و به نقل از بیلد، تیم ملی آلمان باید در اولین دیدار خود در جام پانزدهم برابر اوکراین به میدان برود. دیداری که برای ژرمن ها قهرمان جام جهانی از اهمیت بالایی برخوردار است که فرم نامطلوب دیدارهای دوستانه خود را به دست فراموشی بسپارد.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان در حاشیه تمرین تیمش قبل ازاین دیدار گفت: اشتباه بزرگی است که فقط به توانایی های خودمان در این دیدار بسنده کنیم و اوکراین را دست کم بگیریم. آنها تیم بسیار خوب و قدرتمندی هستند و قطعا می‌توانند مشکل ساز شوند. آنها تیمی فیزیکی  و خیلی خوبی هستند و من انتظار دارم بازی بسیار سختی برابر آنها داشته باشیم. باید با تمام توان خود در این بازی به میدان برویم و با تمرکز بالا تمامی دوئل ها بازیکنان را به  سود خود پایان دهیم. همیشه دیدار های اول در تورنمت های بسیار سخت است و این دیدار نیز همین طور است. ما نسبت به جام جهانی برزیل تغییر و تحولاتی در تیم داشتیم و به نظرمتیم کامل تری شدیم و شرایط خوبی داریم. اوکراین تیم بسیار خوب  و با نظمی است و فوتبال خوبی ارائه می کند. بازیکنان آنها با حوصله فوتبال بازی می کنند و این شاخصه اصلی بازی‌آنهاست.

لوو در پایان گفت: در روزهای گذشته تمرینات خیلی خوبی داشتیم وتوانستیم خیلی خوب خود را برای این دیدار  و این تورنمت آماده کردیم و می دانیم دیدارهای پرفشاری در انتظار ماست.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس