کد خبر 587151
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

سازمان حقوق بشر بحرین-آلمان شکایت‌هایی از انقلابیون بحرینی زندانی دریافت کرده است که نشان می‌دهد، برخی از آن‌ها به وسیله شکنجه‌گران اردنی شکنجه شده‌اند.

به گزارش مشرق، «سازمان حقوق بشر و دموکراسی بحرین- آلمان» امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرده که به شکایت‌هایی از زندانیان بحرینی دست یافته است که نشان می‌دهد، آن‌ها در زندان «الحوض الجاف» در معرض شکنجه، رفتار خشن، اهانت، تهدید و حبس انفرادی قرار دارند.

به نوشته پایگاه خبری مرآة البحرین، طبق بیانیه صادره این سازمان، زندانیان نام دو تن از شکنجه‌گران به نام‌های «عیسی الجودر» و «محمد عبدالحمید» را نیز برده‌اند.

در بیانیه این سازمان همچنین آمده است: طبق گفته خانواده زندانیان، آن‌ها روزانه مورد ضرب و شتم به دست نیروهایی امنیتی اردنی و شکنجه در مکان‌های به دور از دوربین مداربسته قرار می‌گیرند.

بنا به این گزارش، برخی از انقلابیون بحرینی در زندان، 6 روز است که در اعتراض به برخورد بد زندانیانان، اعتصاب غذا کرده‌اند.

«سازمان حقوق بشر و دموکراسی بحرین- آلمان» همچنین از زندان «الحوض الجاف» بحرین خواسته است تا به مبانی حقوق نزدانیان پایبند باشد.

این سازمان، در انتها، مسئولیت این اتفاقات را متوجه مسئولان بحرینی کرد.

اخیرا انتقادات از وضعیت حقوق بشر در بحرین افزایش یافته است.

سازمان عفو بین الملل نیز امروز (جمعه) با صدور بیانیه‌ای سرکوب در بحرین و تداوم بازداشت رهبران مخالف این کشور از جمله «شیخ علی سلمان» را محکوم کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس