نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینیان به اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ ممانعت کرده و بدین ترتیب مانع مشارکت آنها در اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری وفا، سخنگوی نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در خصوص ممنوعیت ورود فلسطینیان به اراضی اشغالی گفت: این ممنوعیت موقتی بوده و تا نیمه شب یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی با استقرار گسترده در نقاط مختلف قدس اشغالی مانع ورود فلسطینیان به این منطقه برای ادای اولین نماز جمعه ماه مبارک رمضان شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی این اقدام را به دنبال عملیات چهارشنبه شنبه تل آویو که در نتیجه آن چهار صهیونیست کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند، انجام می دهند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین به روستای «یطا» واقع در کرانه باختری یورش بردند. این روستا زادگاه دو عامل عملیات ضد صهیونیستی در تل آویو محسوب می شود.

گفتنی است، مسئولان رژیم صهیونیستی روز گذشته نیز در اعتراض به عملیات ضد صهیونیستی در تل آویو، مجوز ورود بیش از ۸۰ هزار فلسطینی به اراضی اشغالی از جمله قدس اشغالی در طول ماه مبارک رمضان را لغو کرده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس