کد خبر 586595
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم با پرسپولیس یک ساله است.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی پس از پیوستن به پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از صحبت کوتاهی که با مدیران باشگاه داشتم، با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و در این فصل در خدمت پرسپولیس هستم. مدت قراردادم یک فصل است اما در مورد مبلغ آن صحبت نمی‌کنم. درمورد مبلغ قرارداد، طاهری و مدیران باشگاه صحبت می‌کنند.

وی در مورد اینکه پارسال هم گزینه حضور در پرسپولیس بود، گفت: این تصمیمی بود که امسال گرفتم امیدوارم همه بازیکنان پرسپولیس چه آنهایی که به این تیم می‌آیند و چه آنهایی که در پرسپولیس بودند، قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند. شرایط بسیار سخت است، باید در سه جام بجنگیم امیدوارم با برنامه‌ریزی که کادرفنی و مدیریت باشگاه دارد، بتوانیم به موفقیت برسیم.

حسینی در مورد اینکه در پرسپولیس کاپیتان خواهد بود یا نه گفت: من در تیم نفت هم که بودم بازیکن دیگری کاپیتان بود. در تیم ملی هم کاپیتان فرد دیگری بود. این تصمیمی است که سرمربی می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
    0 0
    قرارداد یکساله ! خوب البته هر بازیکنی مختار است در جهت صلاح و منافع خود عمل کند ! اما میماند حکایت عشق آتشین آقای حسینی به پرسپولیس و اداعای ماندن در پرسپولیس و سال آخر فوتبال و خدا حافظی در ملوان !! اما خدا وکیل این قرار داد یکساله ...... با این ادعا و ادا اطوار ها تناسبی دارد ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس