کد خبر 586505
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

عضو هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن گفت: رقم ثابت و پیشنهادی به سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ۸۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، نشست شب گذشته هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن با سرمربی تیم فوتبال و همچنین سعید آذری مدیر باشگاه تا پاسی از شب به طول انجامید.

در این نشست یکی از مهم‌ترین مباحث در مورد بحث دستمزد سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بود. یکی از اعضای هیأت‌مدیره باشگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود، به خبرگزاری فارس، گفت: قرار بود سعید آذری مطالب طرح شده در هیأت‌مدیره را به اطلاع رسانه‌ها برساند، زیرا او سخنگوی هیأت‌مدیره هم هست. تعجب می‌کنم که چطور می‌گویید او پاسخ‌گو نبوده است.

وی در مورد رقم پیشنهادی هیأت‌مدیره به یحیی گل محمدی گفت: هیأت‌مدیره دستمزد 800 میلیون تومانی را به گل محمدی پیشنهاد کرده است، این دستمزد رقم ثابت قرارداد است و با گزینه‌ها و آپشن‌های موجود در قرارداد می‌تواند به یک میلیارد و 400 میلیون تومان هم برسد. با این رقم قرارداد بعید است گل‌محمدی ناراضی باشد. زیرا هیأت مدیره تصمیم گرفته مبالغ پرداختی به بازیکنان و مربیان بر اساس کارآیی باشد. زیرا می‌خواهیم بر اساس تلاش بازیکنان پول پرداخت کنیم، البته جرائم و پاداش‌های دیگر هم در قرارداد بازیکنان طبق آیین‌نامه لحاظ می‌شود.

در روزهای گذشته برخی از رسانه‌ها از احتمال حضور یک مربی خارجی و همچنین یک مربی اصفهانی به‌جای یحیی گل محمدی خبر داده بودند،‌ این در حالی است که گل محمدی دو جام قهرمانی برای ذوب‌آهن کسب کرده و قرار بود شب گذشته هیأت مدیره باشگاه نظرش را در مورد بودجه پیشنهادی سعید آذری اعلام کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس