کد خبر 584366
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

تمرینات تیم پرسپولیس در حالی از ۶ روز دیگر آغاز می‌شود که فقط فعلا یک بازیکن جذب این تیم شده و فعلا خبری از جذب بازیکنان دیگر و همچنین تمدید قرارداد با بازیکنان قدیمی نشده است.

به گزارش مشرق، در اولین نشست خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از نائب قهرمانی این تیم در لیگ برتر، اعلام شد که شروع تمرینات سرخپوشان 22 خرداد خواهد بود. این شروع دقیق تمرینات می‌توانست برای هواداران این تیم بهترین خبر باشد تا در فاصله‌ای کمتر از 2 ماه تا شروع رسمی مسابقات لیگ برتر تمرینات سرخپوشان آغاز شود و این موضوع از با برنامه بودن سرمربی این تیم خبر می‌داد.

پرسپولیس اولین قدم را در فصل نقل و انتقالات خوب برداشت؛ جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پیشین تیم نفت که بارها ابراز علاقه کرده بود که سرخپوش شود. با این که این جذب بازیکن، کار سختی نبود اما توانست یکی از مشکلات اصلی پرسپولیسی‌ها را درون دروازه رفع کند چرا که به اذعان اهالی فوتبال، شاگردان برانکو به دلیل ضعف در دروازه نتوانستند فصل قبل قهرمان لیگ برتر شوند. همین مورد باعث خوشحالی زاید الوصف هواداران پرسپولیس شد و آن‌ها امیدوار شدند امسال مدیران باشگاه‌شان در نقل و انتقالات عملکرد خیره کننده‌ای داشته باشند.

بعد از جذب این دروازه‌بان جذب سایر بازیکنان در پرده‌ای ابهام قرار گرفت. بازیکنانی نظیر سیدجلال حسینی، کاوه رضایی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده و ... تنها در رسانه‌ها و برای ساعتی پرسپولیسی شدند اما در عمل تا این لحظه اتفاق جدیدی برای جذب این بازیکنان رخ نداده است. البته مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش‌هایی را در همین رابطه انجام دادند اما به هر حال چیزی که مورد نظر هواداران است این است که شاید مسئولان این باشگاه این روزها دچار غفلت شده‌اند که خبری از جذب بازیکنان جدید نشده است.

استقلال بختیار رحمانی را جذب کرد؛ فرشید باقری را هم. آن‌ها شاید همین امروز هم بازیکنی را به خدمت بگیرند. گسترش‌فولاد، تراکتورسازی، سپاهان و سایر تیم‌های مدعی هم تحرکات جدی را برای بستن تیم قوی آغاز کرده‌اند و این موضوع نگرانی هواداران پرسپولیس را بیش از پیش کرده است. هواداران پرسپولیس که فصل قبل را با نائب قهرمانی تیم‌شان پشت سر گذاشته‌اند امسال به کمتر از قهرمانی راضی نخواهند شد و همین مساله نگرانی آن‌ها را بیشتر کرده است.

تمرینات پرسپولیس برای حضوری پر قدرت در لیگ برتر به گفته برانکو ساعت 17 روز شنبه 22 خرداد یعنی 6 روز دیگر آغاز خواهد شد اما این تیم هنوز به جز بیرانوند بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته و از طرفی هم با بازیکنانی که عضو این تیم بوده‌اند و مورد نظر برانکو قرار دارند و از طرفی هم  قراردادشان تمام شده هم تمدیدی صورت نگرفته است تا این بازیکنان هم تکلیف خود را ندانند. این بلاتکلیفی شاید این بازیکنان که بازیکنان تاثیرگذار هم در بین آن‌ها کم نیست را شاید راهی تیم‌های دیگر کند چرا که این بازیکنان نمی‌توانند بیش از اندازه منتظر باشگاه پرسپولیس و تماسی از سوی آن‌ها بمانند. از طرف دیگر برانکو دو لیست را به مدیران باشگاهش داده و امیدوار است زمانی که به ایران باز می‌گردد حداقل دو سوم از بازیکنانی را که خواسته جذب شوند؛ هر چند شاید تا آخر هفته اتفاقات بهتری بیفتد.

قرار است در نشست این هفته هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گزارشی از نقل و انتقالات باشگاه در چند روز اخیر به سمع سایر اعضای عیات مدیره برسد؛ باید دید به جز بیرانوند گزارش‌های دیگری هم در این جلسه قرائت خواهد شد یا همین یک مورد پیش روی مدیران این باشگاه قرار خواهد گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس