کد خبر 584322
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵

ثبت‌نام سرپرست باشگاه استقلال در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشته است

به گزارش مشرق، ثبت‌نام سرپرست باشگاه استقلال در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشته است. در روزهایی که استقلال مشغول بازی‌های پایانی لیگ و البته فینال جام حذفی بود ثبت‌نام بهرام افشارزاده در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک باعث تعجب هواداران این تیم شد و همین مساله باعث شد که عده‌ای گمان کنند او دیگر تمایلی به فعالیت در باشگاه استقلال ندارد.

اما تنها چند ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که افشارزاده در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه استقلال مدعی شد که روحش از شرکت در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک خبر ندارد و تمام تمرکزش روی موفقیت استقلال در فینال جام حذفی است. در این بین گفته می‌شود ادعای افشارزاده درست است و او واقعا خودش در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ثبت‌نام نکرده بوده است.

گفته می‌شود با توجه به نتایج دو فصل گذشته استقلال مدیران وزارت ورزش و جوانان دیگر تمایلی به ادامه حضور او در این باشگاه ندارند چراکه افشارزاده هرگز نتوانسته خواسته‌های این وزارتخانه را برآورده کند. در این بین با توجه به سابقه درخشان افشارزاده در ورزش کشور برای اینکه احترام او حفظ شود، مدیران وزارت ورزش و جوانان ترجیح دادند با ثبت نام کردن او در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به نوعی به صورت محترمانه عذر او را از حضور در استقلال بخواهند. شاید به همین دلیل هم باشد که برای اولین بار نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که افشارزاده در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده است.

البته افشارزاده در 2 سال حضورش به عنوان مدیرعامل استقلال همواره تعامل خوبی با مدیران باشگاه استقلال و البته مدیران وزارت ورزش و جوانان داشته است و احتمال این که او در این باشگاه برای یک سال دیگر ماندنی شود هم زیاد است.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس