محمدهادی کریمی که چهار سال از آخرین ساخته او در سینما می‌گذرد قصد دارد تازه‌ترین فیلم خود را مضمونی کمدی نیمه اول سال جاری مقابل دوربین ببرد.

کارگردان «امشب شب شبه مهتابه» «کمدی انسانی» می‌سازد

گروه فرهنگی مشرق - «کمدی انسانی» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی محمدهادی کریمی است که به تازگی پروانه ساختش صادر شده و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیمه اول سال جاری مقابل دوربین می‌رود.

محمدهادی کریمی درباره موضوع این فیلم گفت: بعد از چهار سال به داستانی رسیدم که وسوسه ساختش رهایم نکرد و اشتیاقی که برای به تصویر کشیدنش دارم فراتر از ساخت یک فیلم سینمایی است. دوست داشتم در جهان داستان و فضای فیلم غوطه‌ور باشم و اتفاقات مختلفی را که برای شخصیت‌های فیلم می‌افتد از نزدیک تجربه کنم.

وی افزود: نام فیلم را نیز بر اساس این تقابل لفظی یا معنایی انتخاب نکردم. چند وقتی هست که تراژیک‌ترین اتفاقات نیز برای من تداعی کننده کمدی های موقعیت شده است. این فیلم هم همین نگاه و زاویه را به جهان خودش دارد و در واقع داستان این فیلم در طول چنده دهه می‌گذرد.

کریمی خاطرنشان کرد: به امید خدا در نیمه اول سال «کمدی انسانی» را به کمک دوستان و همکاران محترمی که به من افتخار خواهند داد کلید می‌زنیم. آخرین ساخته هادی کریمی در سینما فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزار سوم» است که سال 91 مقابل دوربین رفت. «برف روی شیروانی داغ»، «امشب شب مهتابه» و «غیر منتظره» دیگر آثار این کارگردان محسوب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس