در فرازی از وصیت نامه شهید "احسان قاسمیه" آمده است: در اسلام تماشاچی نداریم، همه مسلمانان باید به هر نحوی در صحنه نبرد بین حق و باطل شرکت کنند وگرنه خود نیز باطلند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ احسان قاسمیه برای ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق عازم ایالات متحده شد. او با شنیدن خبر تجاوز رژیم بعث به خاک کشورمان، بازگشت و عازم جنگ شد.

احسان مدتی فرماندهی گردان حضرت امیرالمؤمنین (ع) (گردان 9 قدر پادگان ولیعصر «عج» تهران) را بر عهده داشت. با آغاز عملیات بیت المقدس به همراه شهید احمد ملاسلیمانی و شهید اکبر شیرازی عازم جنوب شد و در مرحله سوم عملیات بیت المقدس در تاریخ 20 اردیبهشت 61 در سن 24 سالگی به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت نامه شهید احسان قاسمیه آمده است:

درود به امام عزیزم، ای کاش هزاران جان داشتم و همه اش را نثار روح الهی‌ات می کردم، تو به ما فلسفه پیروزی در راه حق را آموختی و من امیدوارم با دادن چند قطره خون بی‌ارزشم درس تو را خوب آموخته باشم.

در اسلام تماشاچی نداریم، همه مسلمانان باید به هر نحوی در صحنه نبرد بین حق و باطل شرکت کنند وگرنه خود نیز باطلند.

پیام من به شما این است که زندگی؛ ماندن در چهار دیواری خانه و زندگی کردن برای زنده ماندن و لذت بردن و بی تفاوت بودن نسبت به تضادهای بین حق و باطل نیست بلکه زندگی و زنده ماندن؛ مرگ در راه خداست.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس