ملی‌پوشان والیبال ایران پس از پیروزی برابر استرالیا نظرات خود در مورد این مسابقه را بیان کردند.

به گزارش مشرق،فرهاد ظریف در این مورد گفت: بازی اول، شروع تورنمنت و استارت مسابقات خیلی مهم بود. همه با هم عقیده داشتیم که باید یکی از بهترین بازی‌ها را درسال های اخیر انجام دهیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر کاملاً بازی را در دست داشتیم و تیمی که قبلاً مقابلش 3 بر صفر باخته بودیم را امروز با قدرت بردیم. این چند وقت را به عشق مسابقات و کسب سهمیه دور هم جمع شدیم و روز اول شروع خوبی داشتیم، اما هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است و باید برای بازی های بعدی هم مثل امروز بجنگیم.

همچنین مجتبی میرزاجانپور، درمورد پیروزی برابر استرالیا عنوان کرد: امروز همه دست به دست هم دادیم و همدل بودیم تا برای موفقیت تلاش کنیم. با سرویس خوب توانستیم داشته‌های حریف را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردا را باید بهتر شروع کنیم. به هر حال بازی امروز تمام شد و نباید در باد یک برد بخوابیم. باید با سیستم و هماهنگ کار کنیم تا کانادا را شکست دهیم. با توجه به شناختی که حالا کانادایی‌ها از بازی تیمی ما پیدا کرده‌اند فکر می‌کنم کار سختی داشته باشیم، اما مهم این است که می‌خواهیم به هر ترتیب سهمیه المپیک را بگیریم و هیچ چیزی جلودار ما نیست.

عادل غلامی، سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران هم درمورد پیروزی بر استرالیا گفت: بازی خیلی خوبی بود. از قبل می دانستیم بازی سختی داریم. آنها ابتدا خوب شروع کردند اما با بازی خوب تیم ما، تحت فشار قرار گرفتند و نتوانستند عملکرد مطلوب را داشته باشند.

وی با بیان اینکه کانادا تیم بسیار خوبی است، خاطرنشان کرد: ما قبلاً زیاد با آنها بازی نکرد‌ه‌ایم، اما سال گذشته برابر این تیم به مشکل خوردیم. امیدوارم بعد از دیدن بازی امروز آنها و آنالیز دقیق بازی این تیم بتوانیم شناخت بهتری پیدا کنیم و با یک آنالیز خوب فردا بهتر از امروز ظاهر شویم و این تیم را شکست دهیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس