شرکت GLX، یکی از شناخته شده ترین شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید تلفن‌های همراه اندرویدی، از لپ تاپ-تبلت جدید خود که می تواند دو سیستم عامل را به صورت همزمان اجرا کند رونمایی کرد.

  به گزارش مشرق، در سال های اخیر با به بلوغ رسیدن تبلت‌های سرفس، توجه بسیاری از کاربران و شرکت‌ها به این دسته از محصولات جلب شده است و شرکت های بزرگ سعی در رونمایی از لپ تاپ های هیبریدی دارند.
GLX از نسخه وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد +عکس
حال شرکت ایرانی GLX هم با درک این موضوع، محصول هیبریدی جدید خود را معرفی کرده و به زودی آن را روانه بازار می کند. این تبلت W10 پلاس نام دارد و ویژگی های متمایز کننده ای نسبت به محصولات مشابه دارد.
GLX از نسخه وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد +عکس
ویژگی‌ها
 
+W10 برخلاف محصولات مشابه، و مانند برخی محصولات گم نام چینی از دو سیستم عامل اندروید ۵.۱ و ویندوز ۱۰ به صورت همزمان بهره می برد. همچنین در ساخت این تبلت از پلاستیک فشرده استفاده شده است. همچنین کافیست کیبورد این تبلت را به آن متصل کنید تا با یک لپ تاپ روبرو شوید. همچنین با کشیدن یک دکمه و کشیدن کیبورد، می توانید مجددا این لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل کنید.
 
از نکات جالب توجه در توضیحات این محصول، اشاره به سرفس پرو ۴ است. GLX ادعا می کند کیبورد این محصول همانند سرفس پرو ۴ باریک و سبک بوده و حتی در آن پورت های مورد نیاز همچون USB و HDMI نیز جاسازی شده است.
 
این دستگاه از یک صفحه نمایش لمسی ۱۰ اینچی HD با پنل IPS بهره می برد. همچنین دو دوربین ۲ و ۰.۳ مگاپیکسلی در این تبلت جا داده شده است و ۲ گیگابایت رم DDR3 می تواند تا حدودی وظایف مولتی تسکینگ شما را بر عهده بگیرد. اما این تبلت از حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز بهره می برد و پردازنده چهار هسته‌ای Atom ساخت شرکت اینتل با فرکانس پردازشی ۳.۱ گیگاهرتز، وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.
GLX از نسخه وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد +عکس
باتری به کار رفته شده در این تبلت، یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتیست. GLX ادعا می کند که این تبلت می تواند حدود ۱۲ ساعت شارژدهی داشته باشد و با استفاده معمولی، می‌تواند تا دو روز نیز شارژ نگه دارد. در ادامه می توانید مشخصات این تبلت را به صورت کامل مشاهده کنید:
 
GLX از نسخه وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد +عکس
 
بازار هدف این تبلت دانش آموزان، دانشجویان و کارمندان است و GLX امیدوار است که با عرضه این محصول با قیمتی رقابتی، بتواند به هدف خود دست یابد و سهم مناسبی از بازار را کسب کند.
  GLX از نسخه وطنی تبلت سرفس رونمایی کرد +عکس
منبع: وینفون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 11
  • حامد ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 3
    ببخشید من همان حامد هستم که همیشه میگم فتوشاپه...من ۱۳ سال دارم و جوانم ...تا قبل از این فکر می کردم که فتوشاپ یعنی کرگدن یا مورچه ولی امروز فهمیدم که معنیش این نیست...من جوانم و هنوز خیلی مونده جوانیم تموم بشه ...
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 5
    این مشرقو باش... فک می کنه ساخته ایرانه کف کرده داره بال درمیاره
  • قاسم ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    9 0
    عالی!! من الان بیشتر از یکساله گوشی Spider I اش رو دارم واقعا راضیم. نه هنگ نه کندی نه هیچ مشکل عمده دیگه ای که خیلی از برندهای معروف دارن.
  • وحید ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 0
    اگه میشه یه گزارشی هم از زجر کش کردن حمایت کنندگانی که از بهمن گوشی رو پیش خرید کرده بودنو قرار بود اردیبهشت بهشون برسه و هنو ز نرسیده و گوشی های شرکتی که پاسخگو نیستن
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    2 0
    اگرملی بیندیشیم فردا باید چین و دیگزان به به کارهای امروز مان رابکنند ایرانی بخریم و کیفیت شایسته ایرانی را بطلبیم
  • میثم ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    وزن 800 گرم؟!!!!
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 1
    خداوكيلي جي ال ايكس اينا كه ميسازي اسمشون گوشيه فقط شارژرش ايرانيه اونم دو ماه اول به فنا رفت باتري اسپايدر ١هم موقع فيلم ديدن چه برسه به بازي انگار ثانيه شماره حالا اومدي تبلت هيبريدي ساختي مونتاژ چين اونم نه محصولات درجه يك مثله هواووي شركت ها درجه چندم واقعا كار سختيه با يه شركت معتبر همكاري كني يه چيز درس حسابي توليد كني
  • سروش ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    حامدفتوشاپه
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام حامد جدی جدی 13 سالته؟
  • تبریک ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    1 0
    من هم موافق جی ال ایکس هستم. هرچند به خاطر تحریم شرکتهای خارجی به جی ال ایکس چیزی نمیدهند
  • مهرداد ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    بهتره شرکت GLX به جای کپی از برند چینی حداقل کیفیت گوشی های تولیدی خودش را بالا ببره نمونه گوشی اسپارک که گرفتم هر برنامه ای رو باز کنی اولا باطری گوشی که در عرض 5 دقیقه خالی میشه بعد قسمت برد گوشی انقدر داغ میشه که براجتی میشه باش چای دم بیاری بی کیفیت ترین گوشی که تولید میشه محصولات GLX هستند هیج برندی قسمت تعمیرات آن شلوغ تر از قسمت فروش گوشی نیست به غیر از GLX . بعد مرتب تبلغ میکنی کالای ایرانی بخری حیف اون 600 تومانی که بابت این گوشی بی خود انداختم دور ؟
  • Ali ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    1 0
    دمش گرم . منتظریم هر روز کیفیت محصولاتش رو بالا تر ببره
  • ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    1 0
    من حدود سه ساله که گوشی g5 دارم واقعا خیلی عالیه
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    این دستگاه برخلاف محصولات مشابه و مانند دستگاه‌های چینی از دو سیستم عامل پشتیبانی می کنه و مزیت آن حافظه ذخیره سازی 64 گیگی است. ازآنجایی که سخت افزار آن مشابه برندهای معتر است، قیمت آن تایید کننده ارزش خرید آن خواهد بود.
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    این دستگاه برخلاف محصولات مشابه و مانند دستگاه‌های چینی از دو سیستم عامل پشتیبانی می کنه و مزیت آن حافظه ذخیره سازی 64 گیگی است. ازآنجایی که سخت افزار آن مشابه برندهای معتر است، قیمت آن تایید کننده ارزش خرید آن خواهد بود.
  • sadegh63 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام خوشحالم که بالاخره glx یک حرکت تازه ای انجام داد ولی رم دستگاه و دوربینش متاسفانه ناامید کننده است امیدوارم glx مدلهای بیشتری تولید کنه و هر روز بهتر بشه هر چند که من خودم از گوشی آیفون 6s plus استفاده می کنم ولی آرزوم اینه که شرکتهای ایرانی هر چه زودتر پیشرفت کنند تا بتونیم از محصولات داخلی استفاده کنیم
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    از بین چند هزار گوشی میان رده این شرکت تقریباً شاید 10درصدش مشکل دارن ، طرف گوشی گرفته 2میلیون و ششصد ، هفتصد هزار تومن ،به قول بعضیا در حد بنز، اما چند ماه بعد گوشی کلاً منفجر شد و هزاران مشکل کوچیک و بزرگ دیگه که در همه برندها کم و بیش ایراداتی وجود داره منتهی خیلی وقتا صداشو در نمیارن، آقا مهرداد این معلومه که ما حق داریم به اندازه پولی که مپردازیم هم ارزش اون پولمون، کالا و خدمات دریافت کنیم کسی در این شکی نداره ، این مطلب و موضوع مهم را بسیاری از شرکت های داخلی (یکیشون هم GLX) هم میدونن و در تلاشن ولی عزیز هر نخی دوسر داره، باید موقعیت شرکت های داخلی را هم در نظر داشته باشیم که با چه مشکلاتی دست به گریبانن، شما خودتم داری میگی قسمت تعمیراتشون شلوغه به نظرت این دلیل بر این نیست که مسئولیت پذیری شرکت بالاتر رفته ، آلمانها 60 سال "کار کردن" شدن آلمان.
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    راست مگی ولی ، گوشی G6 شرکت GLX را بسیار با کیفیت تر از G5 دیدم.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام بر آقا میثم با احتساب وزن صفحه کلیدش شده 800 گرم.
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    خیلی عجله داری چون به اسم ایران داره تولید میشه گوی تخریب را از دیگران بِــرُبــایــی؟
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    آفرین به مشرق عزیز واقعاً وقتی خبر را دیدم اول تعجب کردم که آیا این مشرقه و این GLX هستش؟ ولی بعد از چند ثانیه خیلی خوشحال شدم :) ، :))، دستت درست.
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    وحید جان ، زجرکُش! :-)
  • پويا ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    1 1
    حامد جان شما بهتره چيزي نگويي و تشريف ببري دنبال درس و تحصيل اين سايت هم به درد شما نميخوره ، برو عزيزم برو باريك الله ، آفرين پسر خوب
  • امین ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    1 0
    سلام من حدود 1ساله اسپایدر 1 دارم و راضیم نسبت به قیمتش عالیه
  • OhamadM ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    1 0
    ماکروسافت به جی ال ایکس مجوز نمیده که از دو سیستم عامل به صورت همزمان استفاده کنه باید اندروید رو خودمون نصب کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس