دبیر مستعفی فدراسیون دوومیدانی گفت: تا وقتی که کیهانی در فدراسیون باشد پایم را در آنجا نخواهم گذاشت.

به گزارش مشرق، فرامرز روستایی‌فر در مورد صحبت‌های کیهانی مبنی بر اینکه او پاره وقت به فدراسیون می‌امده است گفت: کیهانی مجبور است این صحبت‌ها را بکند. من به دلیل انجام کارهای اداری که در شرکت سایپا داشتم و تا مشخص شدن روال اداری دو ساعت با تاخیر می‌آمدم اما مشکل اصلی این نبود.

وی ادامه داد: من هم باید تمام وقت در فدراسیون کار کنم اما به دلیل انتقالی که وجود دارد سیستم  اداری زمان بر است و نمی‌توانستم تا وقتی کارم حل نشده، سایپا را رها کنم و بروم.

دبیر مستعفی فدراسیون دوومیدانی در مورد اینکه کیهانی گفته زمانی که روستایی‌فر به فدراسیون می‌آمد ما تمام کارها را انجام داده بودیم گفت: کدام کارها چه مکاتبات بین‌المللی را انجام داده است.  وقتی حرفهایی را بدون سند و مدرک می‌زند دیگر پایم را در آن فدراسیون نمی‌گذارم.

روستایی فر تاکید کرد: فدراسیون با بودن کیهانی نه دبیر می‌خواهد و نه نائب رئیس او خودش تمام کارها را به تنهای انجام می‌دهد و با این شرایط نیازی به پست‌های دیگر وجود ندارد.

وی در مورد اینکه آیا کارهای دبیری را شما انجام می‌دادید یا خیر گفت: کیهانی اصل کاری را به من ارجاع نمی‌داد. تمام کارهای اجرایی فدراسیون باید زیر نظر دبیر باشد اما عملا این طور نبود و رئیس فدراسیون تک روی می‌کرد. حدود دو ماه است کارمندان حقوقی دریافت نکردند و عیدی سال گذشته آن‌ها هم باقی مانده و وقتی این ها را به کیهان می‌گفتم اعلام می‌کرد خودش پیگیری می‌کند.

روستایی فر عنوان کرد: استعفای خودم را آماده کردم و قرار است به سجادی معاون وزیر ورزش بدهم اما هنوز سر او شلوغ است و فرصت پیدا نکرده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس