کد خبر 576831
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

تعداد زیادی از بازیکنان تراکتورسازی قراردادشان با این تیم تمام شده است.

به گزارش مشرق، باشگاه تراکتورسازی تبریز از ابتدای فصل از سوی بسیاری از اهالی فوتبال به خاطر جذب بی رویه بازیکنان سرباز مورد انتقاد قرار گرفته بود.

با حضور امیر قلعه نویی این موضوع زیر سایه نتایج خوب باشگاه تراکتورسازی قرار گرفت و خیلی به آن توجه نشد اما حالا که فقط یک بازی تا پایان فصل سرخپوشان تبریزی باقی مانده، یک مساله مهم می تواند باشگاه در آستانه یک سونامی بزرگ قرار دهد.

از جمع بازیکنان سرباز تراکتورسازی دوران خدمت بختیار رحمانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، محمد پوررحمت الله و رضا فرجی تمام شده است و به احتمال فراوان آنها راه خروج از تبریز را در پیش می گیرند.

همچنین قرارداد 4 بازیکن خارجی تراکتورسازی یعنی آلویس نانگ، کاردوسو، ایان رامسی و آگوستو سزار نیز بعد از بازی با النصر امارات تمام می شود.

ایوب کلانتری، خالد شفیعی، سعید آقایی، ابراهیم عابدنژاد، فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزین گروسیان و مسعود همامی هم قراردادشان با تراکتورسازی به پایان رسیده است.

بر این اساس 20 بازیکن تیم تراکتورسازی بدون هیچ قید و شرطی می توانند از این تیم جدا شوند.

در این میان فقط 4 بازیکن هستند که ماندنشان در تراکتورسازی قطعی است. فردین عابدینی یکسال دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارد و سروش رفیعی، محمدرضا اخباری و مهدی شریفی از دوران سربازی شان باقی مانده است و مجبور هستند در این تیم بمانند.

با این شرایط به نظر می رسد امیر قلعه نویی که یکسال دیگر از قراردادش با تراکتورسازی مانده و برای ماندن در این تیم ابراز تمایل کرده، بی دلیل نگران آینده این تیم نیست.

شاید یک سونامی در تراکتورسازی در راه باشد. هرچه هست باید تا بعد از بازی با النصر منتظر بمانیم و ببنیم چه شرایطی در انتظار بازیکنان تراکتورسازی است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    مشرق با اخبار زردش در آستانه فروپاشی
  • سینا ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    یه کوری چشم بعضی تراکتور تا ابد با صلابت میمونه
  • حیدر ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    اینجور تیتر زدن شایسته مشرق نیس..تراکتور یک کاریزمای خاصی برا بازیکنان داره و مطمئن باشی سال بعد بازم جزوه 4تیم اوله...
  • فوتبالدوست ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    صنار باین آش بهمین خیال باش...با امدن ماشین سازی به لیگ خواب از چشمان تیمهای تهرانی خواهد پرید...
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    از کدوم کاریزما حرف میزنی؟؟ یه باریکن رو معرفی کن که تراکتور به عنوان ستاره معرفی کرده باشه دسترنج تیم های دیگه میان تو تراکتور بازی میکنن.این کجاش شد تیم بزرگ؟؟؟؟ تراکتور یه تیم دسته دویی.
  • علی ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    بازیکنان تمام شدهای مثل انصاریفرد پولادی ذخیره سکونشین پرسپولیس احمد زاده وووو...همه در تراکتور احیا شدند البته چشم بصیرت می خواد که شما ندارید
  • ترک اوغلو ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    آقای ناشناس هم چین میگی بازیکن سازی نکرده تراکتور انگار اس اس و پس پس چند تابازیکن فوق ستاره در رده ملی و جهانی معرفی کرده. در ضمن این نکته رو هم بدون هر بازیکنی اومده تراکتور و تو ترکیبش بازی کرده یا به نوعی احیا شده یا به اعتبارش اضافه شده که هر سال همین تیمهای دسته اولتون واسشون سر شکوندن...
  • ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
    0 0
    ههه
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
    0 0
    کریم باقری براتون بسه یا بازم بگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس