کد خبر 575911
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷

همزمان با نزدیک شدن آغاز عملیات نظامی نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری و پاکسازی شهر فلوجه در استان غربی الانبار این کشور، منابع میدانی از درگیری های شدید در مناطق حاشیه این شهر خبر داده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با نزدیک شدن آغاز عملیات نظامی نیروهای نظامی عراقی برای بازپس گیری و پاکسازی شهر فلوجه در استان غربی الانبار این کشور، منابع میدانی از درگیری های شدید در مناطق حاشیه این شهر خبر داده اند.

فیلم/درگیری های سنگین در اطراف فلوجه

بنابر این گزارش، کانون این درگیری ها در مناطق حاشیه شرقی و جنوبی فلوجه قرار دارد که طی آن رزمندگان عراقی علی رغم مقاومت های شدید عناصر داعش و اعزام پی در پی عوامل انتحاری موفق به تکمیل حلقه محاصره تروریستهای مستقر در شهر شده اند. فلوجه از زمان سقوط صدام دیکتاتور سابق عراق به کانون فعالیت گروههای بعثی - تکفیری همچون ارتش نقشبندیه، القاعده، دولت اسلامی عراق و داعش تبدیل شده است. طی روزهای اخیر وقوع حملات پی در پی انتحاری در شهر بغداد فرماندهان نظامی ارتش و بسیج مردمی عراق را بر آن داشت تا با پاکسازی این شهر امنیت پایتخت و استانهای جنوبی این کشور را تقویت کنند چرا که ستاد فرماندهی نظامی داعش برای عملیات نظامی در مناطق یاد شده در فلوجه قرار دارد.

فیلم/درگیری های سنگین در اطراف فلوجه

فیلم/درگیری های سنگین در اطراف فلوجه

فیلم/درگیری های سنگین در اطراف فلوجه

{$sepehr_media_1550634_400_300}

{$sepehr_media_1550635_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس