کد خبر 575034
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: شاید منظور عبدالله ویسی از اینکه ساختار باشگاه باید آسیایی شود به امور فنی است و گرنه مسائل اداری باشگاه در حوزه وظایف مدیرعامل باشگاه است.

به گزارش مشرق، علی پورکیانی در مورد اظهارنظر عبدالله ویسی در رابطه با اینکه ساختار باشگاه استقلال خوزستان باید آسیایی شود، عنوان کرد: از برادر عزیزم عبدالله ویسی تشکر می‌کنم که او تلاش زیای برای تیم ما انجام داده است. از دوران بازیکنی و مربیگری ویسی با او روزهای زیادی را گذرانده‌ام و واقعا او یکی از اسطوره‌های فوتبال است.

وی افزود: برای موفقیت یک تیم باید بستر موفقیت فراهم شود. چیزی که مربوط به مستطیل سبز است، تهیه البسه، زمین تمرین، مسافرت‌ها، اردو، گرفتن بازیکن، تأمین هتل و.... است. در این مورد باید امکانات لازم فراهم شود و ویسی کاملا درست می‌گوید، اما اگر منظور او خارج از مستطیل سبز و مربوط به ساختارهای اداری است، این مسئله در حیطه مدیرعامل باشگاه،محمود نعمتی‌نژاد است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: اینکه ساختار اداری باشگاه با یک نفر یا 10 نفر فعالیت می‌کند، جزو وظایف سرمربی نیست. ما چه یک نفر باشیم، چه 10 نفر وظیفه داریم خواسته‌های منطقی کادر فنی و بازیکنان را فراهم کنیم تا بستر موفقیت ایجاد شود. در این رابطه هم هیچ‌وقت کم‌کاری نکردیم و به نحو احسن کار را پیش بردیم.

پورکیانی یادآور شد: در فصل گذشته حمایت بی‌دریغ مدیران بانک ملی، مدیران گروه ملی، اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه باعث شد تیم مدیریتی باشگاه به وظایف خود به بهترین شکل عمل کند و شرایطی به وجود بیاورد که بازیکنان و کادر فنی با خیالی آسوده به امور فنی بپردازند. در مورد اینکه ویسی گفته باید بستر آسیایی در باشگاه به وجود بیاید، فکر می‌کنم منظور او به مسائل فنی بوده و این مسئله ارتباطی به ساختار اداری باشگاه ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلی در پرداخت‌ها و تأمین امکانات تیم در لیگ پانزدهم وجود داشته، گفت: خوشبختانه پرداخت‌های باشگاه بسیار خوب بوده و تدارکات لازم برای تیم در نظر گرفته شد. کادر فنی و بازیکنان هم در امور فنی فوق‌العاده کار کردند و خوشبختانه نتایج بسیار عالی به دست آمد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه آیا ویسی به باشگاه برنامه داده است، عنوان کرد: روز گذشته او با محمودی مدیرعامل گروه ملی و نعمتی‌نژاد مدیرعامل باشگاه جلسه داد و مذاکراتی در این مورد صورت گرفت. اینکه چه توافقی صورت می‌گیرد در حیطه وظایف من نیست.

پورکیانی در مورد حضور ویسی در جلسه هیأت مدیره باشگاه سپاهان و اینکه توافقاتی بین او و سپاهانی‌ها به وجود آمده است، گفت: او با هماهنگی باشگاه به جلسه با سپاهان رفته و اینکه چه توافقی صورت گرفته، من از آن بی‌خبرم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که سال آینده در صورت حضور در فوتبال بار دیگر ویسی سرمربی تیم ما باشد و کنار هم کار را دنبال کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 6666 و44444 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    0 0
    البته اقای ویسی واقعا کارش ستودنی هست ولی لیگ اینده واس بقا تو لیگ میجنگه با همین تیم ببینید این حرفو کی گفتم چون این تیم دیگه ارضا شده تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس