کد خبر 574938
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: برای تامین منابع مالی تمهیدات مناسبی اندیشیدیم و با قدرت در لیگ برتر تیم‌داری می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی عیسی‌زاده در مورد صعود صنعت نفت آبادان به لیگ برتر فوتبال ایران و سختی‌هایی که در این مسیر متحمل شدند، گفت: اجازه بدهید به سختی‌هایی که در  این راه کشیدیم، نپردازیم و از شیرینی صعود به لیگ برتر لذت ببریم. روز گذشته مجوز صعود به لیگ برتر را گرفتیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم. واقعاً جمعیت غیرقابل تصوری به ورزشگاه آمدند، فکر نمی‌کردیم تا این اندازه تیممان را مورد حمایت قرار دهند. ورزشگاه به اندازه‌ای پر شد که جمعیت بسیار زیادی پشت درها ماندند.

وی در مورد اینکه در این سال‌ها جای نفت آبادان در لیگ برتر خالی بود، خاطرنشان کرد: واقعا همین‌طور است. تیم ما علاقه‌مندان بسیاری در سراسر ایران دارد، شاید باورتان نشود، ولی حتی بسیاری از هواداران ما دیروز از کشورهای خارجی مثل آمریکا، لندن و نیوزلند به ایران آمدند، از سرتاسر ایران هم دیروز هوادار داشتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت در مورد اینکه آیا این اظهارنظر غلو نیست، گفت: روی صداقت این موضوع را بیان می‌کنم، حتی می‌توانم عکس شخصی که با 62 سال سن از آمریکا برای تماشای بازی صنعت نفت به ایران آمد را برایتان بفرستم. این فرد که مهران نام دارد، سال‌هاست که هوادار نفت آبادان است.

وی در مورد اینکه طبق مصوبه مجلس ارگان‌های دولتی حق تیم‌داری حرفه‌ای ندارند و چطور می‌خواهند این مشکل را رفع کنند، تصریح کرد: در لیگ برتر از منابع دولتی استفاده نمی‌کنیم برای این مسئله از قبل راهکاری را پیش‌بینی کرده‌ایم. خدا را شکر مشکلی وجود ندارد و با تدابیری که اندیشیده‌ایم کارها را پیش می‌بریم.

عیسی‌زاده در پایان در مورد اینکه آیا در میانه فصل نگران نیستند که به دلیل عدم حمایت دچار مشکل شوند، خاطرنشان کرد: ما از مدت‌ها قبل روی این مسئله فکر کردیم و با برنامه‌ریزی که انجام دادیم و با تمهیداتی که در نظر داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که از این بابت مشکلی به وجود نیاید و در لیگ سال آینده باقدرت تیم‌داری خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در مورد اینکه آیا نادر دست‌نشان قرارداد دارد و او را برای فصل بعد حفظ می‌کنند، اظهار داشت: دست‌نشان قرارداد ندارد اما با وی برای فصل بعد مذاکره می‌کنیم. او تیم را به لیگ برتر آورده و گزینه اول باشگاه است.

وی در مورد شایعه حضور منصور قنبرزاده به عنوان مدیرعامل در نفت آبادان، گفت:  این موضوع را نشنیدم اما اگر او به نفت بیاید از این مسئله استقبال می‌کنیم. قنبرزاده از دوستان خوب ما است و فرقی نمی‌کند ما باشیم یا او حضور داشته باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس