نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به گفته‌های متضاد مسؤولان دولتی گفت: این مسؤولان وقتی قرار است یارانه مردم را پرداخت کنند آن را «مصیبت عظما» می‎خوانند اما برای پرداخت حقوق میلیونی مشکلی ندارند!

به گزارش مشرق، احمد آریایی‌ن‍ژاد با انتقاد از اینکه برخی عیوب خود را نمی‎بینند اما انگشت اشاره خود را به سمت عیوب دیگران می‎گیرند، اظهار کرد: دولت باید توجه به رعایت عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی را نه تنها در شعار که در عمل نیز مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به وجود تضاد در گفته‌های مسؤولان دولتی در نبود اعتبار گفت: این مسؤولان وقتی قرار است یارانه مردم را پرداخت کنند آن را «مصیبت عظما» می‎خوانند اما برای پرداخت حقوق میلیونی مشکلی ندارند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی هم که در مجلس حذف یارانه دهک‎های بالای جامعه مطرح می‎شود، فغان و فریاد آقایان به آسمان بلند می‎شود که این خلاف عدالت است!

وی با طرح این سؤال که بالاخره قسم حضرت عباس(ع) را باور کنیم یا نه؟ گفت: دولتمردان باید این تضاد رفتاری خود را به ملت پاسخ دهند.

آریایی‌ن‍ژاد با بیان اینکه در قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت در عمل شاهد اتفاق دیگری هستیم، اظهار کرد: اگر با مدرک و کار یکسان، حقوق یکسان نیز به کارمندان پرداخت شود مشکلات حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه شاهد اجرایی شدن این موضوع نیستیم، گفت: اینکه همه آرزو دارند در شرکت‎های خاص فعالیت کنند، به حقوق و مزایای خاص و دور از قاعده این شرکت‎ها برمی‎گردد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با کارهای خلاف قانون برخورد شود، اظهار کرد: اینکه فقط برای کسب آرای مردمی دم از عدالت بزنیم و بعد شعار عدالت‌خواهی تا دوره بعدی انتخابات به فراموشی سپرده شود، اصلاً زیبنده نیست.

وی با تأکید بر لزوم توجه به مفاسد اقتصادی گفت: متأسفانه در این زمینه کاری نشده و مسائلی چون پرداختن به قضیه کرسنت، فساد آقازاده‎ها و... سرپوش گذاشته شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    یارانه از بیت المال است و هر چیزی اتز بیت المال حق مساوی همه مردم اعم از فقیر و غنی است. اما حقوقها باید بر اساس میزان مفید بودن شخص تعیین شود. حقوقهایی که به مدیران داده می شود معمولا خیلی بیش از استحقاق آنها است.
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    آنچه مهم است زندگی اسلامی و ابرومند است که دیده نمیشود
  • مهراد ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    من با حقوق بالای مدیران نخبه مشکلی ندارم. اصن 2 برابر... فقط در عوض نظارت باشد برای پیشگیری و شناسایی فساد و امینان از فعالیت مفید اونها... که اگه اینطور باشه مملکت پیشرفت میکنه.
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    الان افراد پیر را به عنوان افرادی با تجربه و مفید میدانند و از اینرو دریافتی زیادتری دارند در حالی که در هیچ جای دنیا جز ملل مسلمان اعتقادی به این نوع افراد نیست و دریافتی باید بر اساس تعداد مقاله و کار علمی و تخصصی و ثبت و اکتشاف و اختراع و تعداد زبان خارجی قابل تکلم و فهم باشد.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
    0 0
    از امام صادق علیه السلام درباره ی تقسیم بیت المال پرسیدند، فرمود : اهل اسلام، فرزندان آن محسوب می شوند، در امکانات بیت المال، من، برابرشان می دانم .امتیازات معنوی آنان، بین آنها و خدا محاسبه می شود. [لذا،] همانند فرزندان یک نفر که فضیلت و صلاحیت، سبب فزونی ارث بردن یکی بر دیگری که ضعیف و ناقص است نمی شود. [مسلمانان نیز، این چنین هستند] .حضرت، در ادامه فرمود: پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در آغاز اسلام، چنین رفتار می کرد ولی دیگران گفتند: ما، برخی را بر اساس سابقه ی بیشتر در اسلام، از نظر اقتصادی امتیاز می بخشیم.وسائل الشیعه، ج 11، ص .81

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس