فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر درس آموزی از مکتب شهدا، گفت: مازندران تاکنون ۳۰ شهید در راه دفاع از حرم تقدیم اسلام کرده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری از شهدای مدافع  حرم در حسینیه عاشقان کربلای ساری, اظهار داشت: درود می‌فرستیم به روان 10 هزارو 400 شهید سر افراز استان عالم پرور و رزمنده استان که در هش سال دفاع  مقدس خوش درخشیدند و  امروز نیز با افتخار می‌گوییم که رزمندگان  این  خطه در دفاع از حرم غیور مردانه جنگیدند.

وی افزود: جهاد دری از درهای بهشت بوده که این در را خداوند برای اولیا خاص خودگشود که عده ای در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و عده ای این مسیر را ادامه  دادند تا خداوند این فرصت را در اختیار آنان قرار دهد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان داشت: رزمندگان مازندران در عرصه مقاومت در کیلومترها دور تر از ایران اسلامی به دفاع از اسلام و حریم اهل بیت می‌پردازند و از همین مکان مقدس بر همت و غیرتشان درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه مازندارن 30 شهید تاکنون  تقدیم  اسلام و دفاع از حرم در سوریه کرده است، بیان داشت: شهدا با اخلاص این راه را انتخاب کردند و ایمان، ایثار، حماسه و شجاعت شهدای مقاومت باید الگوی جوانان ما باشد.

بابایی افزود: استقبال پرشور محبان اهل بیت به‌ خصوص جوانان برای حضور در جبهه دفاع از حرم از همه اقشار نظامی و انتظامی برای اعزام به  سوریه وجود دارد اما نمی توانیم همه این افراد را اعزام کنیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: دشمن بداند رزمندگان ما مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و تا آخرین قطره خون خود  از اسلام و اهل بیت دفاع  می‌کنند و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد به خاک ایران نزدیک شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
    0 0
    در اعداد چه راز زیبایی هست 30 شهید غواص 30 شهید مدافع حرم به یاد حاج رحیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس