کد خبر 567697
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای انتفاضه قدس تاکنون ۲۴۶۰ نفر از فلسطینی ها بازداشت شده و در بند رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، پایگاه صهیونیستی معاریو از بازداشت بیش از ۲۰۰۰ فلسطینی از آغاز انتفاضه سوم توسط نظامیان صهیونیست خبر داد.

بر اساس این گزارش نظامیان رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با حمله به کرانه باختری رود اردن، ۱۹ جوان فلسطینی را بازداشت کردند؛ بدین ترتیب شمار افراد بازداشت شده از آغاز انتفاضه سوم قدس تاکنون به ۲۴۶۰ نفر رسید که در اسارتگاه های رژیم صهیونیستی به سر می برند.

طبق گزارشی که معاریو منتشر کرده، فلسطینی ها از ابتدای انتفاضه تاکنون ۲۸۲ عملیات انجام داده اند که ۱۶۶ مورد آن از طریق عملیات با سلاح سرد، ۸۲ عملیات تیراندازی، ۲۹ عملیات از طریق زیر گرفتن با ماشین و ۵ عملیات نیز از طریق پرتاب بمب صورت گرفته است.

در ادامه این گزارش تصریح شده است: این حملات فلسطینی ها منجر به کشته شدن ۳۴ اسرائیلی از جمله نظامیان و شهرک نشینان شده است. همچنین نیروهای رژیم اشغالگر قدس ۷۷ مورد از عملیات های فلسطینی ها، ۷ اقدام به آدم ربایی، ۱۰ عملیات پرتاب بمب و ۳۴ عملیات تیراندازی را ناکام گذاشته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس