کد خبر 567400
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

ويكتور پيتوركا مربي رومانيايي تيم الاتحاد عربستان سعودي پنج بازيكن كليدي را از فهرست اين تيم براي ديدار مقابل سپاهان ايران حذف كرد.

به گزارش مشرق، تارنمای خبری کووره روز سه شنبه نوشت: دو تن از این بازیکنان به علت مسائل انضباطی و سه بازیکن دیگر به علت مصدومیت از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند. این درحالی است که تیم الاتحاد برای آخرین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانی آسیا دوشنبه شب با 20 بازیکن وارد مسقط عمان محل برگزاری این دیدار شد.

مسابقه دو تیم روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه، در ساعت 18 و 39 دقیقه به وقت عمان در مجموعه ورزشی سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود. براساس این گزارش، فهد المولد، فیصل الخزاع به دلیل حضور نیافتن در تمرینات یکشنبه تیم و عبدالرحمن الغامدی، عبدالفتاح عسیری و یاسین حمزه به علت مصدومیت از فهرست تیم الاتحاد حذف شدند.

سپاهان با کسب سه امتیاز در قعر گروه ایستاده است و الاتحاد عربستان نیز با شش امتیاز در مکان سوم قرار دارد. به دنبال اقدام ریاض به قطع روابط دیپلماتیک خود با تهران، کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تحت فشار سعودی‌ها و چند کشور عربی تصمیم به برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی مقابل سعودی در کشور ثالث گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس