کد خبر 566703
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

نزديك به دو ماه بعد از مشخص شدن قهرمان ليگ برتر واليبال،مسئولان بانك سرمايه از برگزار نشدن مراسم ويژه براي اهداي كاپ و مدال تيم هاي اول تا سوم ليگ برتر گلايه كردند.

به گزارش مشرق، مراسم جشن قهرماني تيم واليبال بانك سرمايه در ليگ برتر سال 94 عصر يكشنبه در هتل آكادمي المپيك با حضور مسئولان بانك سرمايه، رئيس فدراسيون واليبال، رئيس فدراسيون هندبال، مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي سايپا و كادر فني و بازيكنان تيم واليبال بانك سرمايه كه در سال 94 عنوان قهرماني را به دست آوردند، برگزار شد.

رئيس هيات مديره بانك سرمايه در ابتداي اين مراسم از تاسيس باشگاه فرهنگي ورزشي اين بانك خبر داد و گفت: علاوه بر واليبال، بانك سرمايه از امسال در رشته هاي ديگري همچون هندبال سرمايه گذاري خواهد كرد.

محمدرضا خاني تصريح كرد: بانك سرمايه علاقمند به سرمايه گذاري در ورزش است اما از اين حضور اهدافي را دنبال مي كند و انتظاراتي دارد كه اگر برآورده نشود، نسبت به اين تصميم خود تجديد نظر خواهد كرد.

در ادامه اين مراسم، مديرعامل بانك سرمايه با اشاره به سخنان رئيس محترم جمهوري درباره حضور بخش خصوصي در ورزش گفت: به صحنه آمديم تا پرورش ورزشكاران را براي افتخار آفريني در ميادين مختلف بر عهده گيريم و در سال اول با واليبال، در سال دوم هندبال نيز اضافه كرديم و برنامه هاي بلند مدت براي حضور در ورزش داريم.

عليرضا حيدري پور تاكيد كرد: تلاش باشگاه فرهنگي ورزشي بانك سرمايه تغيير نگاه ها از محيط هاي باز ورزشي به سالن ها است.

مديرعامل صندوق دخيره فرهنگيان نيز در اين مراسم با بيان اينكه انتظارمان برگزاري مراسم شايسته براي اهداي كاپ و مدال تيم هاي اول تا سوم ليگ برتر واليبال از سوي فدراسيون واليبال برآورده نشده است، گفت: هدف بخش خصوصي از حضور در ورزش، مطرح شدن است و مراسمي مانند اهداي مدال و كاپ قهرماني تيم هاي برتر واليبال يكي از بهترين فضاها براي رسيدن به اين هدف است.

شهاب الدين غندالي تصريح كرد: انتظار داشتيم كه فدراسيون واليبال انتظارات بخش خصوصي را برآورده كند.

وي در ادامه با اشاره به قهرماني تيم واليبال بانك سرمايه در ليگ برتر سال 94، اين تيم را از نظر اخلاقي نيز برتر دانست و گفت: كادر فني و بازيكنان تيم بانك سرمايه از نظر اخلاقي الگويي براي ساير تيم ها و رشته ها بودند. در بسياري از تيم ها نظير آنان را نديديم.
مديرعامل صندوق ذخيره فرهنگيان تاكيد كرد: تيم داري را در ورزش دنبال مي كنيم و بازيكنان و كادر فني نيز با تعصب مثال زدني به كار خود ادامه مي دهند، اما اگر شرايط مد نظر مهيا نشود، از حضور در برخي رشته هاي ورزشي انصراف خواهيم داد.

وي به مسابقات واليبال قهرماني باشگاه هاي آسيا اشاره كرد و گفت: بانك سرمايه به عنوان قهرمان ليگ برتر ايران در اين رقابت ها شركت خواهد كرد و تمام تلاش خود را براي موفقيت اين تيم در اين رقابت ها بعمل مي آوريم.

رئيس فدراسيون واليبال نيز در ادامه اين مراسم براي سخنراني دعوت شد و محمدرضا داورزني در دفاع از فدراسيون خود گفت: قصد پاسخ گويي به اين مسايل را در اين مراسم ندارم، اما براي برگزاري مراسم جشن قهرماني در آخرين ديدار ليگ برتر برنامه ريزي كرده بوديم. سيستم ويديو چك براي آخرين ديدار ليگ برتر، كاپ و مدال ها را نيز سفارش داده بوديم و مراسم نورافشاني نيز در نظر داشتيم، اما شرايط به گونه اي رقم خود كه نشد اين برنامه ها را انجام دهيم.

داورزني تاكيد كرد: فدراسيون واليبال تاكنون همكاري خوبي با بانك سرمايه داشته است و 12 نفر از بازيكنان و كادر فني اين تيم پرورش يافته فدراسيون واليبال هستند. در مدت برگزاري ليگ برتر سالن فدراسيون نيز در اختيار تيم بانك سرمايه بود تا تمرينات خود را پيگيري كنند. اتفاقي كه افتاد (درگذشت زنده ياد رضا ابراهيمي) تمام برنامه ها را بر هم زد و نتوانستم اين مراسم را قبل از پايان سال انجام دهيم. سازمان ليگ براي اين مراسم برنامه دارد و همزمان با بدرقه تيم ملي به مسابقات انتخابي المپيك عملي مي شود.

وي تصريح كرد: براي حفظ سرمايه گذاري 10 سال گذشته در واليبال با هدف رسيدن به المپيك مراسم اهداي كاپ و مدال قهرمانان ليگ برتر واليبال را به زمان مناسب موكول كرديم و بايد حتما اردوي تيم ملي زودتر تشكيل و بازيكنان آماده رويارويي با بزرگان جهان در انتخابي المپيك مي شدند. يكي از سخت ترين دوران واليبال را پيش رو داريم.

داورزني گفت: بخش خصوصي مانند بانك سرمايه نگاه اقتصادي به حضور در ورزش دارد كه نگاهي درست است و فدراسيون نيز تا كنون از هيچ همكاري با حاميان ورزش واليبال دريغ نكرده است. اميدوارم با تاسيس باشگاه بانك سرمايه، پرورش استعدادهاي ورزشي در سنين پايه در اين باشگاه آغاز شود و به عنوان يك باشگاه مولد وارد ورزش كشور شود. اميدوارم تيم واليبال بانك سرمايه در رقابت هاي قهرماني آسيا نيز موفق عمل كند و به عنوان نماينده آسيا مجوز حضور در قهرماني باشگاه هاي جهان را به دست آورد.

رييس فدراسيون واليبال در پايان به مسئولان بانك سرمايه توصيه كرد كه از ورود به رشته ورزشي فوتبال پرهيز كنند زيرا رشته هايي مانند واليبال و هندبال قابل مقايسه با فوتبال نيستند و انتظارات مردم از واليبال بسيار متفاوت است.

بيست و نهمين دوره ليگ برتر واليبال از 29 مهرماه سال 94 آغاز شد و تيم هاي بانك سرمايه و پيكان تهران به ديدار نهايي اين رقابت ها راه يافتند. دو تيم در دو مسابقه برگزار شده يك بر يك مساوي شدند و دو روز قبل از برگزاري ديدار سوم و نهايي، رضا ابراهيمي مربي تيم پيكان درگذشت به همين خاطر باشگاه پيكان تهران از حضور در ديدار پاياني انصراف داد و بانك سرمايه به عنوان قهرمان ليگ برتر سال 94 معرفي شد.

مهدي مهدوي، شهرام محمودي، سيد محمد موسوي، فرهاد نظري افشار، عادل غلامي، فرهاد ظريف، محمدرضا سليماني، عليرضا مباشري، حسين حسن پور، محسن كارخانه و فرامرز ظريف از جمله بازيكنان تيم بانك سرمايه بودند كه در مراسم امروز شركت و از آنان تقدير شد.
هدايت اين تيم بر عهده مصطفي كارخانه بود و عباس برقي، محمدرضا تندروان، كامپيز يعقوبي، سيامك افروزي و عليرضا پيشياره ديگر اعضاي كادر فني اين تيم نيز در اين مراسم شركت داشتند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس