سومین قسمت از مجموعه «ارباب رخنه‌ها» ماحصل ده‌ها سند و گزارش غیر قابل انکار است که برای اولین بار پرده از یک سلسله ارتباطات عمیق و گسترده آمریکایی‌ها در ۱۴ سال اخیر رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، مستند «پدرخوانده» چهارشنبه شب از شبکه یک سیما پخش شد و طی آن از بخشی از پروژه نفوذ آمریکایی‌ها در ایران (پروژه ایران) برای اولین بار پرده‌برداری شد.

این مستند که سومین قسمت از مجموعه «ارباب رخنه‌ها» است ماحصل ده‌ها سند و گزارش غیر قابل انکار است که برای اولین بار پرده از یک سلسله ارتباطات عمیق و گسترده آمریکایی‌ها در 14 سال اخیر رونمایی کرد.

در این مستند تلویزیونی برای اولین از روابط غیررسمی و مخفیانه خاندان راکفلرها، از ثروتمندترین و پرنفوذترین خاندان‌های آمریکایی با طرف‌های ایرانی خود طی چهارده سال گذشته سخن گفته شد و معلوم شد افرادی از هر دو کشور بارها به صورت محرمانه در کشورهای ثالث دیدار و گفتگو کرده‌اند.

در بخشی از این مستند روایتی از دیدار مخفیانه و اعلام نشده یک گروه آمریکایی از بنیاد راکفلر در دفتر یکی از نهادهای حساس و تصمیم‌ساز ایران مطرح می‌شود و ابعاد تازه‌ای از نفوذ در سطوح مدیریتی کشور مورد واکاوی قرار می‌گیرد

ماجرای جلسه محرمانه راکفلرها در دفتر نهاد حساس نظام +فیلم

رونمایی از برنامه طراحی شده برای تسلط مجدد بر ایران تحت عنوان «پروژه ایران»، با محوریت برنامه هسته‌ای ایران و با هدف از سرگیری روابط مجدد ایران و آمریکا، بخش‌های مهمی از این مستند را به خود اختصاص داده است. در مستند پدرخوانده چهره‌هایی از جمله ژاپه یوسفی(مدیر اندیشکده هما در آمریکا)، شهریار زرشناس(استاد دانشگاه، پژوهشگر و غرب‌پژوه)، بیژن پیروز (استاد روابط بین الملل دانشگاه تهران)، حسن عباسی (رئیس اندیشکده یقین) و مصطفی خوش‌چشم (کارشناس مسائل سیاست خارجی) حضور دارند.

{$sepehr_media_1504800_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    0 0
    مستند جالبی بود امیدوارم خبرگزاری مشرق هم در این مورد بسیار مهم ، مطلب خوب و قوی قرار بده ، البته شفاف تر و صریح تر و بدون رودربایستی با... باتشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس