فرماندار شهرستان سرپل ذهاب صعود به ارتفاعات غرور آفرین بازی دراز را یک حرکت عظیم فرهنگی خواند و گفت: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه مراسم یادواره شهدای بازی دراز فراهم شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگارما ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای  بازی دراز اظهارداشت : مراسم معنوی یادواره شهدای بازی دراز وصعود سراسری به این ارتفاعات در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان صعود به ارتفاعات غرور آفرین بازی دراز را یک حرکت عظیم فرهنگی خواند و افزود: شهرستان سرپل زهاب جهت برگزاری مراسم یادو.اره شهداء و صعودسراسری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز آزادسازی این ارتفاعات تمام تمهیدات لازم را درنظر گرفته و کلیه هماهنگی های لازم در حوزه پست های امدادی و امنیتی شهرستان انجام شده است.

وی تصریح کرد: مقدمات لازم جهت پذیرایی و اسکان مهمانان این همایش و زائران بازی درازدر 50 نقطه از مدارس، مساجد و حسینیه های شهرستان فراهم شده است.

حیدری اذعان داشت :   یادواره شهدای عملیات بازی دراز پنج‌شنبه نهم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سرلشکر پاسدار محسن رضایی و مداحی حاج صادق آهنگران در جوار حرم احمد ابن اسحاق(ره) برگزارخواهدشد.

فرماندار شهرستان ادامه داد: صعودسراسری 20 هزارنفری به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه‌های بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز است که باحضور بسیجیان ، کاروان‌های راهیان نور وسایر اقشار مردم از ساعت 7 صبح روز جمعه دهم اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

وی افزود :  سخنرانی سردار حاج علی فضلی و حجت الاسلام ماندگاری، مداحی سید رضا نریمانی و اجرای برنامه های فرهنگی وورزشی مختلف از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده برای سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز می باشد.  

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه هم اینک بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد، این شهرستان در هشت سال جنگ تحمیلی بارها مورد حمله هوایی، گلوله باران و موشک باران ارتش بعث قرار گرفت و در این مدت 856 شهید، یک هزار و 400 جانباز و 112 آزاده سرافراز تقدیم نظام اسلامی کرد.
*سایت بازی دراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس