کد خبر 562902
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱

در درگیری های شدید میان نیروهای مدافع شهر طوزخورماتو واقع در حاشیه جنوبی استان کرکوک عراق و شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی دهها نفر کشته و مجروح شده اند.

گروه بین الملل مشرق- در درگیری های شدید میان نیروهای مدافع شهر شیعه نشین طوزخورماتو واقع در حاشیه جنوبی استان کرکوک عراق و شبه نظامیان وابسته به مسعود بارزانی دهها نفر کشته و مجروح شده اند.

{$sepehr_media_1496124_400_300}

بنابر این گزارش، نبردها میان دو طرف از نیمه شب گذشته با حمله گروه شبه نظامی پیشمرگه بارزانی به محلات شرقی شهر طوز آغاز شد که با مقاومت شدید رزمندگان یگانهای بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) همراه بوده است. بنابر اظهارات منابع میدانی 5 دستگاه تانک و نفربر زرهی هامر مهاجمین با موشک های ضدتانک رزمندگان بسیج مردمی منهدم شده و 3 فرمانده اصلی طراح و هدایت کننده عملیات هجوم نیز به هلاکت رسیده اند.

{$sepehr_media_1496237_400_300}

{$sepehr_media_1496242_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
    4 0
    حداقل 30 نفر از حشد شعبی به هلاکت رسیدن
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    1 3
    اعضای حشد الشعبی به بهشت رفتند و پیشمرگه های مائوییست یه جهتم. چه می خواهند از جان این ترکمنهای شیعه؟ چه قدر پستند این نژاد پرستان کرد.
  • ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    1 0
    مسعود بارزاني خائن و كثيف داره عراق را به پرتگاه تجزيه نزديك ميكنه اين آدم دستش به خون شهداي اسپايكر آلوده هستش و اميدوارم ملت عراق انتقام خون جوانان خودشان را از اين سگ كثيف و مزدوران صهيونيست آن بگيرند در ضمن بايد ديد اردوغان بي شرف كه ادعاي كمك به هم نژادهاي خودش را داره چه عكس العملي نشان ميده
  • جان فرانکو زولا ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    2 0
    عراق و مصر و سوریه به این وضع افتادند چون حشد الشعبی نداشتند .... حشدالشعبی یعنی بسیج ..... با وجود همه اختلاف نظرها و رفتارهای اشتباه و افراط و تفریط های این گروه ها .... همه انسان های دنیا یک اصل براشون حیاتیه .... امنیت !! که اگر نباشه هیچ چیزی وجود ندارد ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس