کد خبر 562549
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

وزارت کشور انگلیس با استفاده از قانونی برای پذیرش پناه‌جویان، به ازای پذیرفتن ۲۰ کودک مهاجر تعداد ۷۴۰ پناه‌جو را اخراج کرد.

 به گزارش مشرق، انگلیس 740 مهاجر را به ازای پذیرش 20 پناه‌جوی کودک، اخراج کرده است که این اقدام مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت.

به نوشته گاردین، وزارت کشور انگلیس به دلیل رفتار بی‌شرمانه و استفاده از توافقی برای اعطای پناه‌جویی به کودکان نیازمند که به ازای آن 740 پناه‌جو را اخراج کرد، مورد انتقاد قرار گرفت.

وزارت کشور انگلیس تنها به 20 کودک پناه‌جوی ساکن در جنگل کاله اجازه ورود به این کشور را داد و ما به ازای آن 740 پناه‌جوی دیگر را اخراج کرد.

با وجود آنکه در ماه ژانویه بر اساس حکم دادگاه قرار شد انگلیس روند به هم رسیدن اعضای خانواده‌های مهاجر را تسهیل بخشد اما وزارت کشور انگلیس تنها 20 کودک ساکن در کاله را پذیرفته است.

آن دسته از فعالان انگلیسی که موافق پذیرش مهاجران هستند هشدار دادند دولت باید برای پذیرش مهاجران با سرعت بیشتری عمل کند چراکه کودکان حاضر در جنگل‌های کاله شرایط سختی را تحمل می‌کنند.

بنیاد نجات کودکان در انگلیس تخمین زده است 24 هزارکودک پناه‌جو در اروپا حضور دارند و سهم انگلیس برای پذیرش، 3 هزار نفر است. فردا (دوشنبه) پارلمان انگلستان برای پذیرش یا عدم پذیرش 3 هزار کودک پناه‌جو تصمیم‌گیری می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس