پرونده حضور نه‌چندان بلندمدت استیماچ کروات در سپاهان بسته شد. مردی که با پیروزی برابر نفت در هفته دوازدهم استارت زد و با شکست 4 بر صفر مقابل الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا استعفا داد.

 گروه ورزشی مشرق - ایگور مردی که در فوتبال کرواسی کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته بود، به هزار و یک دلیل در سپاهان موفق نبود. ثبت 2 پیروزی برابر نفت و سیاه‌جامگان طی 15 دیدار نتیجه‌ای نبود که هواداران نصف‌جهانی را راضی نگه دارد.

قهرمان لیگ چهاردهم تا دقیقه 3+45 دیدار با الاتحاد عربستان مقاومت کرد.حتی چند لحظه قبل از به ثمر رسیدن گل عبدالرحمن القمدی، لوسیانو پریرا از دوقدمی دروازه بدون مدافع حریف، فرصت‌اش را هدر داد.

بعد از آن بود که القمدی 4 دقیقه مانده به پایان وقت معمول مسابقه گل دومش را زد و این تیر خلاصی بود بر پیکر مردی که با کرواسی مجوز حضور در جام‌جهانی برزیل را به دست آورده بود.

* تراژدی تلخ در رختکن
به هر تقدیر سپاهان 4 بر صفر مقابل حریف عربستانی شکست خورد تا ایگور همانجا در رختکن خبر رفتنش را به بازیکنان بدهد و برخی از آنها که چندان هم همراه با تفکرات استیماچ نبودند، به گریه بیفتند!

جالب بود این مرتبه اکثر بازیکنان با چشمانی گریان از استعفای ایگور ابراز ناراحتی می‌کردند. حتی شهاب گردان که مدت‌ها بود با نظر این سرمربی نیمکت‌نشین شده بود.



* کاپیتان شما در اموری دخالت می‌کرد که به او ربط نداشت

اما صحبت‌های ایگور در رختکن سپاهان قابل تامل بود. استیماچ که از مشکلات عدیده موجود در تیمش چندین مرتبه به گریه افتاده بود، این بار خیلی شفاف از ناراحتی‌هایش پرده برداشت: «من 17 سال فوتبال بازی کردم و 12 سال کاپیتان بودم. برخی اوقات هم با مربیانم دچار مشکل می‌شدم اما مرد و مردانه کارم را انجام می‌دادم و هیچ وقت هم پشت تیمم را خالی نمی‌کردم. متاسفانه کاپیتان اصلی تیم شما (محرم نویدکیا) به جای اینکه در مورد مسایل فوتبالی حرف بزند دایم راجع به مسایل غیرفوتبالی حرف می‌زد و در اموری دخالت می‌کرد که اصلا به او مربوط نبود

ایگور: بعد از استقلال استعفا کردم
سرمربی مستعفی سپاهان بعد از شکست برابر الاتحاد اعتراف کرد که قبل از این استعفایش را داده بود: «من بعد از بازی با استقلال استعفایم را نوشته بودم اما به خاطر مسایلی که میان ایران و عربستان پیش آمده بود خواستم بمانم و کمک کنم. حس کردم می‌توانیم حق‌مان را در زمین چمن بگیریم. اگر یک درصد هم ایمان نداشتیم که موفق می‌شویم و چنین نتیجه‌ای رقم می‌خورد، هرگز صبر نمی‌کردم



* این کار را با دیگران نکنید!

ایگور در جمع بازیکنان گریان داخل رختکن برای اینکه چیزی را از قلم نیندازد چند جمله دیگر هم بر زبان راند: «بحث من با شماها فوتبالی بود اما اینجا با من غیرفوتبالی برخورد شد. کاری را که با من کردید با دیگران نکنید. این‌طوری چیزی برای سپاهان نمی‌ماند

مربی مستعفی سپاهان وقتی متوجه شد قاسم زاغی‌نژاد مربی جدید نصف‌جهانی‌هاست، از بازیکنان تیم خواست همه‌جانبه از او حمایت کنند و این آخر داستان ایگور و سپاهان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    من برای آقای استیماج متاسفم که وقتی در 21 بازی نتوانست ترکیب ثابت برای تیمش درست کند سعی کرد با متهم کردن دیگران و درافتادن با عقیلی و نویدکیا راه فراری برای خود پیدا کند. آیا براستی آن زمانی استیماچ با آن حواشی در کرواسی مواجه بود آنجا هم محرم نویدکیا حضور داشت؟ با این رویه استیماچ نه در ایران و نه هیچ گاه در عمر مربیگری خود موفق نخواهد بود و بهتر است دنبال شغل دیگری برود. آیا تقصیر نوید کیا بود که فرکی آنقدر بد در فصل نقل و انتقالات عمل کرد و آقای گل تیم یعنی جواهر سوکای را بی هیچ دلیلی بیرون انداخت؟ آیا تقصیر نویدکیا بود که استیماچ عقیلی را که همه جوره در خدمت تیم بود و اصلا صدایش در نمی آمد را بیرون کرد؟ یا اینکه این آقا قصد داشت قدرت نمایی کند و با کوبیدن نوید کیا و عقیلی نسق بکشد؟
  • پويا ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نويد كيا بازيكن خوبي بود ولي الان باعث تفرقه و به نوعي سنگ جلوي پاي تيم شده ...
  • ایمان ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    امان از فوتبال ایران که بازیکن سالار است. تادوفصل پیش محرم فرشته نجات و ستاره سپاهان بود اما الان دوست نادان است و کمر به نابودی سپاهان بسته. . از کی روش یاد بگیرید با اینکه در ایران دروازه بانی به اندازه ی رحمتی نداشتیم و نداریم ولی او را از تیم ملی کنار گذاشت تا بداند وارد موضوعاتی که به او مربوط نیست نشود .
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    امان از بازيكن سالاري در فوتبال ايران و امان از دست بازيكناني كه معرفت ندارند
  • موریس ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نوید کیا فکر کرده کیه ..از علی دایی و علی کریمی و علی پروین و حجازی و .... که بزرگتر نبوده ... کدوم از اینا با این شهرت و اینهمه طرفدار به خودش اجازه این کارها رو میدادند .... تبل تو خالی بیشتر صدا میده
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    عامل برکناری فرکی که تیم رو قهرمان کرده بود و دراین فصل هم دوم بود، محرم بود.................................
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    محرم در ظاهر با اخلاق تشریف داره........... چه بلایی سر فرکی درآورد محرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سلمان ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    علی دایی هم کم تو کار مربیها دخالت نمی کرد چه کسی ایمان مبعلی رو در اوج دوران آمادگیش از تیم ملی کنار گذاشت
  • موریس ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    اولا کجا مبعلی تو دوران اوجش بوده که از تیم ملی خط بخوره اونم با دخالت علی دایی ؟ ثانیا نوید کیای شما کلا یه باشگاه رو برده زیر سوال از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و مربی و ....
  • حسین ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    دیگه جوری شده دارن از داخل متلاشی میشن داورا و فدراسیون دیگه کاری از دستشون برنمیاد مخصوصا بعد از خداحافظی محسن قهرمانی
  • مهدی ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    محرم نوید کیا سالار تیمه.......ستاره های پایتخت اگر در کار تیم دخالت نمیکردند و حواشی نداشتند حداقل الان در تیم کاره ای بودند.....محرم ۲۰ سال در سپاهان بوده بدون حاشیه.....الان همه را میخواهند بندازند گردن محرم....
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    با درگیر بودن سپاهان با خودش و ......لیگ ایران بهتر شده و برای تیمهای دیگر فرصت بوجود امده .
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    کاری به سپاهان ندارم اینکه بازیکنسالاری تو این تیم هست شکی درش نیست مگه میشه هر دو نربی سابق این تیم یه دروغ یکسان بگن؟ ولی دایی رو متال نزنید که دایی نماد دخالت تو کار مربیانه. مبعلی فقط یه تکل رفته بود تو پاش. مبعلی هنوزم یکی از بهترین ها تو پست خودشه ... بعد از گذشت اینهمه سال در مورد دایی فقط همینو میگم وقتی لز خسروی کارت زرد گرفت به داور گفت:خجالت نمیکشی به من کارت زرد میدی؟... من کاپیتان تیم ملی ام!! مثل این میمونه که الان اندرانیک تیموریان از کارت زرد مصون باشه چون کاپیتان تیم ملیه! اخه جالبیش اینجاس که ادعاشم میشه مدام میگه "من هیچ کجای دنیا ندیدم ..." لابد اون جاهایی که ایشون به عنوان دنیا میدونه به کاپیتان تیم نلی کارت زرد نمیدن!
  • دکتر گاوچرون از کومور ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    زنده باد بازیکن سالاری. بازیکنه که میمونه. مربی که میاد و میره. همین محرم سپاهانو نجات میده ببینید کی گفتم. آ.ث.میلانو هم آخرش مالدینی عزیزم نجات میده. اگه مشرقم مثل سپاهان به اسطوره اش که من باشم تعظیم میکرد و کامنتامو تایید میکرد الان رتبه اش تو الکسا بهتر شده بود.
  • وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    آه مظلوم بی صداست نتیجه ناداوری ها غش کردن ها فدراسیون طرفدار اصفهانی ها آقای اصفهانیان ها
  • ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نفرت تهرانی ها و طرفداران تیمهای سرخابی از نویدکیا کاملا قابل درک است. قهرمانی های سپاهان فقط به خاطر شخص او بئوده است و نه کار مربیان. همین فرکی پارسال در بدترین شرایط بود که نویدکیا آمد و با نظرات او تیم قهرمان شد. برای خوانندگان بی اخلاق و جو زده هم جز ابراز تاسف نمی توان گفت.
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    فرکی چه بلایی سر سپاهان آورد با آن عملکردش در نقل و انتقالات و بیرون انداختن سوکای؟
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یادتان هست قلعه نویی چطور اولین بار مربی استقلال شد؟ یا علی پروین؟
  • ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    نفرت سرخابی ها از نویدکیا کاملا قابل درک است.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    این لز خسروی کیه؟
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    خوبی حالت خوشه احیانا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس