کد خبر 559649
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

یک منبع آگاه به روزنامه الریاضیه عربستان خبر داد که لغو محرومیت ۴ ساله کاپیتان الاتحاد از سوی کمیته استیناف در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و امکان لغو آن از سوی WADA وجود دارد.

به گزارش مشرق، کمیته استیناف عربستان روز گذشته پرونده دوپینگ محمد نور کاپیتان الاتحاد عربستان را بررسی کرد و او را بدون هیچ دلیلی بی گناه دانست و محرومیت 4 ساله‌اش را برداشت!

پس از این اتفاق یک منبع آگاه به روزنامه الریاضیه خبر داد: کمیته استیناف محرومیت نور را درحالی لغو کرد که هیچ دلیلی برای آن بیان نکرد. با توجه به این رای مشکوک، ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ(WADA) می‌تواند این حکم را لغو کند.

این منبع آگاه ادامه داد: حکم لغو محرومیت نور ابتدا به فدراسیون فوتبال عربستان و سپس به ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ فرستاده می‌شود که باید دلیل قانع کننده داشته باشد تا حکم اجرایی شود اگر WADA این حکم را تایید کند به CAS  می‌فرستد تا محرومیت 4 ساله نور لغو شود در غیر صورت بازیکن می‌تواند به CAS  شکایت کند.

این درحالی است که الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا این هفته چهارشنبه یکم اردیبهشت با سپاهان اصفهان در قطر بازی دارد و مسئولان باشگاه سپاهان باید به هوش باشند تا نور در این دیدار بازی نکند زیرا محرومیت او در هاله از ابهام است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس