کد خبر 558621
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷

قهرمان وزن ۸۵ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: هرچند که در مدت اخیر 3 بار اخلاقی را شکست دادم، اما اگر باز هم نیاز باشد حاضرم کشتی بگیرم.

به گزارش مشرق، حسین نوری درباره قهرمانی‌اش در مرحله نهایی انتخابی وزن 85 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این 4 سال که فرایند برگزار می‌شود، همواره فینالیست بوده‌ام که در 2 دوره قهرمان و در 2 دوره هم نایب قهرمان شدم. امسال هم بعد از آسیب‌دیدگی و شکستگی دنده در جام تختی با قدرت و انگیزه بالا، تمریناتم را از سر گرفتم.

وی ادامه داد: در این مسابقات هم با آمادگی خوبی به میدان رفتم و همانطور که همه دیدند مقابل حریفانم به پیروزی رسیدم، حتی نسبت به اخلاقی 2 دور بیش‌تر کشتی گرفتم و از طرفی فاصله کشتی‌های من به‌گونه‌ای بود که هر 7 - 8 دقیقه روی تشک می‌آمدم و اگر استراحت بیشتری داشتم با اختلاف بیش‌تری در فینال به پیروزی می‌رسیدم، البته با کمک مربیانم از جمله الماسی به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بودیم که این موضوع مشکل‌ساز نشود.

نوری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد به دلیل کم‌تجربگی کادر فنی این اعتماد را به او نکند و شانس حضور در المپیک برای اخلاقی بیشتر باشد، گفت: امیدوارم کادر فنی به من اعتماد کند و این فرصت را به من بدهد. جام جهانی را پیش رو داریم و تمام تمرکزم روی این رقابت‌هاست تا اعتماد کادر فنی را به دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: مطمئن باشید اگر کادر فنی به من فرصت دهد در المپیک خودم را ثابت می‌کنم؛ چراکه تمام آرزویم حضور در المپیک و کسب مدال از این رقابت‌هاست. حالا هم کادر فنی هر تصمیمی بگیرد، تابع هستم. هرچند که در مدت اخیر 3 بار اخلاقی را شکست داده‌ام، اما اگر باز هم نیاز باشد حاضرم کشتی بگیرم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس